چاپ      کد خبر: 136974
23 اسفند 1402

هشدار زرد ورود ۲ سامانه جوی و بارندگی در مناطقی از استان فارس

هواشناسی استان فارس از ورود ۲ سامانه بارشی به استان خبر داده است.

به گزارش اول فارس، اداره کل هواشناسی استان فارس با صدور هشدار سطح زرد شماره ۵۷ از ورود دو سامانه بارشی  در روز جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ خبر داده است.

بر اساس این گزارش ، سامانه اول که باعث بارش خفیف باران همراه با گرد و غبار بوده و  از پیش از ظهر روز جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲  در مناطقی از فارس فعال شده و تا صبح شنبه ۲۶ اسفند  باعث بارش خفیف باران همراه با گرد و غبار و گاهی رعد و برق خواهد شد.در مناطق غربی استان شاهد فعالیت‌های این سامانه خواهیم بود که بر اساس هشدار زرد هواشناسی توصیه شده است با در سفرهای برون شهری احتیاط و از حضور در ارتفاعات نیمه شمالی استان خودداری گردد. بیتشرین فعالیت این سامانه روز جمعه در مناطق  سپیدان و نورآباد ممسنی خواهد بود که روز شنبه بیشتر مناطق غربی استان را درگیر خواهد کرد.

سامانه دوم که روز شنبه ۲۶ اسفند شروع میشود  بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی استان به ویژه شهرستان‌های آباده بوانات و ارسنجان فعالیت داشته و باعث وزش باد شدید شده و  احتمال سقوط اشیا از ارتفاعات سقوط تابلوهای تبلیغاتی را خواهیم داشت و توصیه می‌گرددکه از توقف خودروها در کنار درختان کهنسال و خودداری کنید و سازهای موقت مستحکم گردند.

عضو کانال ما در تلگرام شوید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار