همتی : یک میلیون تومان یارانه می دهم/ عبدالناصر به رئیسی نزدیک شد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جدیدترین مواضع اقتصادی خود وعده پرداخت یک میلیون تومان یارانه به «هر خانوار» در «سه دهک پایین جامعه» را داد. عبدالناصر همتی: * بر سه دهک پایین جامعه تمرکز ویژه خواهم کرد. * هیچ گاه نمی‌گویم «نمی‌گذارند کار کنم». * به «هر خانوار» در «سه دهک پایین جامعه» […]

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جدیدترین مواضع اقتصادی خود وعده پرداخت یک میلیون تومان یارانه به «هر خانوار» در «سه دهک پایین جامعه» را داد.

عبدالناصر همتی:

* بر سه دهک پایین جامعه تمرکز ویژه خواهم کرد.

* هیچ گاه نمی‌گویم «نمی‌گذارند کار کنم».

* به «هر خانوار» در «سه دهک پایین جامعه» یک میلیون تومان یارانه خواهم داد.

* تاکنون یارانه‌ها هدفمند نبوده و من برنامه‌هایی برای هدفمندسازی آن دارم.

*  پنجاه درصد کابینه من زنان و جوانان خواهند بود.

در این ارتباط خبرگزاری برنا نوشت: عبدالناصر همتی تنها چند روز پس از آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری توانست هم در فضای مجازی و هم بین مردم جایگاه خود را بهببود ببخشد و به ابراهیم رئیسی نزدیک شود.

عبدالناصر همتی که به همراه محسن مهرعلیزاده، دیرتر از بقیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات خود را شروع کرده بود پس از اولین گفتگوی تلویزیونی خود توانست ذهن افکار عمومی را به خود جلب کند تا جایی که در ۲۴ ساعت گذشته میزان توجه به رئیسی در فضای مجازی ۱۸ درصد بوده و میزان توجه به همتی ۱۴ درصد که این آمار نشان می دهد همتی به فضای بررسی های انتخاباتی افکار عمومی نزدیک شده است. نکته مهم در این آمار این است که میزان محتوای مثبت در خصوص همتی ۷۴ درصد بوده که از این حیث وضعیت بهتری را دارد.

در فضای عمومی هم بحث بر سر وعده ها و شعارهای انتخاباتی عبدالناصر همتی رونق گرفته و به نظر می رسد این کاندیدای انتخاباتی توانسته خود را به مردم معرفی کند.

مطالب مرتبط

جو بایدن از کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره‌گیری کرد

بهرام پارسایی: امیدواریم پزشکیان اولین رئیس‌جمهوری باشد که مسائل مهم را به رأی مردم بگذارد

واکنش دادگستری و استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات انتخاباتی و بازداشت فرماندار باشت

نظرات

  • بهنام

    تاریخ : ۱۳ - بهمن - ۱۴۰۰

    مریضم نمیتونم کار کنم کمرم شکسته میفهمی آقای رئیس جمهور


  • عباس جنتی

    تاریخ : ۱۱ - خرداد - ۱۴۰۰

    ..یک میلیون هم شد پول؟