• 29 / تیر 1403 / 12:22
  • شناسه خبر : 149443

همسر این جانباز ارتشی از مسئولین استان فارس ناامید شده/ آقای مخبر کجایی ؟!

جانباز ۷۰ درصد اهل روستای بورکی علیا بخش خشت( شهرستان کازرون) استان فارس که پیشتر هم برای حفظ این آب و‌ خاک شیمیایی شده بود، این روزها حال و روز ناخوشی دارد.


به گزارش اول فارس از کازرون، سرهنگ محمدرضا دهقانی، تکاور ۲۰ ساله آن روزهای تیپ ۵۵ هوابرد ارتش که سال ۶۱ در عملیات فتح المبین از ناحیه گردن قطع نخاع می شود.

جانباز ۷۰ درصد اهل روستای بورکی علیا بخش خشت( شهرستان کازرون) استان فارس که پیشتر هم برای حفظ این آب و‌ خاک، شیمیایی شده بود و از آن زمان سال هاست حال و روز ناخوشی دارد.منتهی قاسمی، همسر جانباز دهقانی با ارسال فیلمی در فضای مجازی از حال و روز ناخوش محمد رضا و بی توجهی بنیاد جانبازان و دیگر مسئولین، گفت: دو هفته است محمدرضا در بیمارستان مسلمین شیراز بستری است، حالش وخیم تر شده، هیچ مسئولی به داد ما نمی رسد، کلیه و کبد او دچار آسیب جدی شده و هزینه های دارو آزاد و از توان ما خارج است.

قاسمی با انتفاد از بنیاد جانبازان افزود: مسئولین به مناسبت های مختلف می آیند، فقط عکس می گیرند و می روند اما هیچ توجهی نمی کنند، مدت هاست تمام کمک هزینه ها را قطع کردند، دارو کمیاب است و اگر هم باشد با هزینه آزاد باید تامین کنیم.

خانم قاسمی تصریح کرد: از مسئولین نامید شده ایم اما خبرنگاران صدای مشکلات ما باشند تا بلکه از این طریق، و به کمک خیرین سختی ها و مشکلات کمتر شود.منبع:خبرگزاری فارس

نظر بدهید

مطالب مرتبط

اطلاعیه استخدام در پلیس فارس برای مقطع درجه داری(+ویدئو)

محکومیت عامل آتش سوزی« جنگل‌های خفر » به ۱۰ سال زندان و پرداخت خسارت

اعتراض رئیس ستاد دکتر پزشکیان به عزل و نصب مدیران و استخدام ها در ادارات استان فارس

نظرات

  • ناشناس

    تاریخ : ۲۹ - تیر - ۱۴۰۳

    عجب مخبر کجایی!!چرا مخبر صدای ظریف بزن رییس جمهور جدیتون کمک کنه


  • ماهان

    تاریخ : ۲۹ - تیر - ۱۴۰۳

    شما الان دو ماهه دارید تبلیغات پزشکیان میزارید و یکی از خبرهای دولت تحویلی مخبر رو نگذاشتید الان چرا صدای مخبر میزنید
    چرا نمی‌گوید پزشکیان آذری ظریف