چاپ      کد خبر: 148384
14 تیر 1403

همسر رئیس جمهور یکی از گران‌ترین خودروهای لوکس جهان را خرید(+ کپی فاکتور خرید)

یک رسانه‌ فرانسوی گزارش داد که همسر ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین، ظاهراً یک بوگاتی توربیون سوپر اسپورت را به قیمت ۴.۵ میلیون یورو خریداری کرده است.

به گزارش اول فارس ، اولنا زلنسکا همسر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، با خرید یک خودروی لوکس، اتهامات فساد مالی علیه این زوج را وارد فاز جدیدی کرده است.

روزنامه فرانسوی “Verite Сachée” (حقیقت پنهان) جزئیات یک معامله محرمانه برای فروش یک دستگاه بوگاتی توربیون سوپر اسپورت را فاش کرده که صاحب خوشحال آن «اولنا زلنسکا» همسر ولودیمیر زلنسکی است.

این وب سایت فرانسوی زبان مقاله‌ای با عنوان «اولنا زلنسکا اولین مالک بوگاتی توربیون جدید شد» منتشر کرد. در این گزارش آمده است که زلنسکی و همسرش در سفر اخیر خود به فرانسه برای بزرگداشت ۷۵ امین سالگرد فرود در نورماندی، در نمایش خصوصی خودروی جدید بوگاتی حضور داشته‌اند.

در این مقاله گفته شده بود که اولنا زلنسکا تحت تاثیر این خودرو قرار گرفته و سفارش یکی از ۲۵۰ خودروی اولی را که برای تولید برنامه ریزی شده بود، با قیمت ۴.۵ میلیون یورو (۴.۸ میلیون دلار) داد.

این نشریه حتی کپی فاکتور این خودرو را که قرار است در سال ۲۰۲۶ تحویل شود، را منتشر کرد.

هزینه گزارش شده این وسیله نقلیه، طبق فاکتوری که این روزنامه فرانسوی به دست آورده‌است، حدود ۴ میلیون یورو است، با گزینه‌های اضافی بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو، که مجموع آن را به حدود ۴.۵ میلیون یورو می‌رساند.

بوگاتی توربیون سوپر اسپورت به دلیل سرعت استثنایی خود با حداکثر سرعت ۴۴۰ کیلومتر بر ساعت (۲۷۳ مایل در ساعت) مشهور است.

این خودرو دارای یک موتور ۰.۸ لیتری و چهار توربوشارژ V۱۶ است که ۱۵۷۸ اسب بخار قدرت دارد.

اخبار این خرید جنجالی سؤالاتی را در مورد منبع سرمایه مورد استفاده برای چنین خرید گزافی به ویژه با توجه به درگیری‌های مداوم در اوکراین ایجاد کرده است.

منتقدان استدلال می‌کنند که این بودجه می‌توانست برای حمایت از تلاش‌های بازیابی کشور جنگ‌زده یا ارائه کمک‌های بشردوستانه به آسیب‌دیدگان درگیری‌ها استفاده شود.

رسید خرید این خودرو به سرعت در فضای مجازی دست به دست شده است.

با این حال، برخی از رسانه‌های نزدیک به اوکراین همچنان این خبر را کذب عنوان می‌کنند. بررسی‌کنندگان حقایق ویدیویی مدعی هستند این بخشی از تبلیغات ضد اوکراین از سوی عوامل روسیه است.

این اولین باری نیست که خانواده زلنسکی پس از شروع جنگ و کمک‌های فراوانی که این کشور از ایالات متحده و اتحادیه اروپا دریافت می‌کند، متهم به خرید اجناس گران قیمت می‌شود.منبع:العین

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار