چاپ کد خبر: 25364
14 فروردین 1399

همسر فرهاد: تا پای اعدام جلوی بهروز افخمی می‌ایستم

پوران گلفام، همسر فرهاد مهراد و وکیل آثار این خواننده شناخته شده با انتفاد از بازخوانی ترانه «کودکانه» با صدای بنیامین بهادری گفت او هیچگاه اجازه اجرای این ترانه را به آقای بهادری نداده بود.

اول فارس: پوران گلفام، همسر فرهاد مهراد و وکیل آثار این خواننده شناخته شده با انتفاد از بازخوانی ترانه «کودکانه» با صدای بنیامین بهادری گفت او هیچگاه اجازه اجرای این ترانه را به آقای بهادری نداده بود. خانم گلفام در گفتگو با یک رسانه فارسی زبان همچنین به شدت از اظهارات بهروز افخمی انتقاد کرد. او گفت فرهاد در زمان حیاتش هم با تقاضای افخمی برای استفاده از آثارش در فیلم‌های او مخالفت کرده بود. پوران گلفام گفت تا پای اعدام حاضر است جلوی هرگونه استفاده بهروز افخمی از کار‌های فرهاد را بگیرد.

همسر فرهاد: تا پای اعدام جلوی بهروز افخمی می‌ایستم

بهروز افخمی، پیشتر با انتقاد از پوران گلفام گفته بود او هیچ حق معنوی بر آثار خواننده شناخته شده ندارد. بهروز افخمی قصد استفاده از آثار فرهاد در فیلم «فرزند صبح» را داشت.

در واکنشی دیگر به اجرای ترانه «کودکانه» از سوی بنیامین بهادری در برنامه دورهمی مهران مدیری، شهیار قنبری شاعر این ترانه با انتقاد شدید از اقدام بنیامین بهادری گفت از هر امکان قانونی برای جلوگیری از بازخوانی آثارش استفاده کرده، اما به نتیجه‌ای نرسیده است.

به گفته شهیار قنبری، بنیامین بهادری در پیامی خصوصی به او گفته است که از خشمگینی او اطلاع نداشته است و «ابراز شرمندگی و دستبوسی» کرده است. آقای قنبری همچنین گفت دلتنگ دیدار از مزار پدرش حمید قنبری (دوبلور و گوینده شناخته شده که در سال ۱۳۸۶ درگذشت) است و به تازگی نیز خواهرش را از دست داده است، اما نمی‌تواند به ایران برود با این همه آثارش بدون اجازه او در ایران تغییر می‌کنند و پخش می‌شوند.

به تازگی اسفندیار منفردزاده، آهنگساز ترانه «کودکانه» نیز با انتشار نامه‌ای به شدت از اقدام بنیامین بهادری در بازخوانی عجیب این ترانه انتقاد کرده است.

کلیک کنید و عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار