• 23 / مرداد 1402 / 10:29
  • شناسه خبر : 118478

شرایط پرداخت وام بانکی ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به ایثارگران

مدیر عامل بانک دی ضمن اشاره به تفاهم صورت گرفته از سوی بنیاد شهید با این بانک در خصوص پرداخت تسهیلات سفر عتبات عالیات به خانواده ایثارگران، از آغاز پرداخت این وام خبر داد.

قیطاسی افزود: از آنجایی که جامعه هدف بنیاد شهید حقوق خود را از بانک دی دریافت می‌کنند و تامین مالی این عزیزان از طریق این بانک راحت‌تر است، میان بانک دی و اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید، تفاهم‌نامه‌ای به منظور ارائه تسهیلات منعقد شد. بر این اساس سهمیه‌ تسهیلات در ابتدای هر سال مشخص و به بنیاد شهید اعلام می شود که توزیع استانی این سهمیه توسط بنیاد شهید صورت می گیرد.

مدیرعامل بانک دی در ادامه گفت: برای ارائه این تسهیلات شرایط مناسبی در نظر گرفته شده تا متقاضیان بتوانند به آسانی به این تسهیلات دسترسی داشته باشند.

وی بیان کرد: از سال گذشته در بانک دی تفاهم نامه‌هایی با بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد و  دستورالعمل‌هایی برای ارائه خدمات به ایثارگران تهیه گردید. بر این اساس مقرر شد تا برای ایثارگران و جامعه هدف بنیاد که در سامانه «ایثار من» درخواست خود را ثبت می نمایند تسهیلات خردی در نظر گرفته شود، لذا در این فرایند می بایست درخواست ها در ابتدا به تایید بنیاد شهید برسد و سپس بصورت سیستمی به بانک دی ارسال گردد و در گام بعدی روند تکمیل پرونده توسط شعب بانک دی صورت پذیرد.

مدیر عامل بانک دی همچنین گفت: اگر ایثارگران حقوق‌بگیر بانک دی باشد و یا اینکه حقوق خود را از سایر نهادها و وزارتخانه ها دریافت کند درصورت ارائه گواهی کسر از حقوق از سازمان خود می تواند برای دریافت وام و تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن ، تسهیلات دریافت کند.

به گفته مدیر عامل بانک دی هر یک از اعضای جامعه هدف اگر متقاضی دریافت تسهیلات با مبلغ بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشند، برای مازاد آن نیاز به معرفی ضامن دارند.

وی تاکید کرد: برای ضامن، شرایط اعتبار سنجی دریافت تسهیلات خرد که پیش از این اعلام شده اعمال خواهد شد.

مدیر عامل بانک دی خاطر نشان کرد: دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند آوری برای افرادی که از طریق سامانه بانک مرکزی درخواست خود را ثبت کرده باشند اعطای تسهیلات قابل پرداخت می باشد به گفته قیطاسی شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج برای افراد عادی با ایثارگران متفاوت بوده به نحوی که ایثارگران دو برابر فرد عادی امکان دریافت تسهیلات در این حوزه را طبق قانون خواهند داشت. در صورتی که سن زوجه از ۲۳ سال کمتر و زوج از ۲۵ کمتر باشد، سقف بیشتری از تسهیلات را طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ دریافت خواهند کرد ، دریافت این تسهیلات در تمام شعب بانک دی برای افرادی که از طریق سامانه اقدام کرده‌اند در صورت معرفی یک ضامن انجام خواهد شد.

قیطاسی با بیان اینکه روند ارائه وام فرزندآوری و ازدواج در بانک دی رضایت‌بخش است، افزود: بانک دی در چهارماه اول سال تمام سهمیه تسهیلات ازدواج باقی مانده از سال گذشته را مصرف و تمامی سهیه خود را در خصوص ارائه این تسهیلات پرداخت کرده است. در هر کدام از شعب ما حداکثر یک یا دو نفر در صف انتظار به‌سر می‌برند و افرادی که برای دریافت تسهیلات در مرداد ماه نیز اقدام کرده بودند، سهمیه خود را دریافت کرده‌اند.

وی در خصوص رسیدگی به اعتراض و شکایات جامعه هدف در خصوص دریافت وام بیان کرد: واحد شکایات ما به صورت شبانه‌روزی با شماره ۲۸۹۳۰ آماده پاسخگویی و رسیدگی به تمامی موارد هستند. در این سامانه اطلاعات جامعه عزیز ایثارگر که هر ماه از این بانک حقوقشان را دریافت می‌کنند، ثبت شده است. بنابراین در صورت تماس برای شکایات به سرعت از طریق سیستم این سامانه شناسایی شده و مشکلات آنها در اولویت رسیدگی قرار می گیرید که حداکثر در مدت زمان ۲۴ ساعت به مشکلات آنها رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات عتبات عالیات از سوی بانک دی به جامعه ایثارگری عنوان کرد: از سال گذشته براساس رهنمودها و تاکیدات معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بنا شد تا امکان اعزام عزیزان ایثارگری که به زیارت عتبات‌عالیات مشرف نشده‌اند، فراهم شود. در این راستا سازمان سیاحتی کوثر، برای این که این مسیر را هموار کند، نیاز است با ارگان‌های مختلفی مانند بانک، سازمان هواپیمایی و سازمان گردشگری و… تفاهم نامه‌هایی را تنظیم کند.

قیطاسی افزود: در این مورد تفاهم‌نامه‌ای با بانک دی برای تامین مالی مورد نیاز تنظیم شد تا تسهیلات قرض‌الحسنه به آن دسته از عزیزانی که از طرف سازمان سیاحتی کوثر معرفی می‌شوند، برای انجام سفر پرداخت شود. این امر از سال گذشته آغاز شده و تسهیلات به آن دسته از کسانی که تا کنون معرفی شده‌اند، پرداخت گردیده است.

مدیر عامل بانک دی با تاکید بر اینکه شبکه بانک دی در تمامی کشور به صورت یکسان عمل می‌کند، بیان کرد: افتتاح حساب و ارائه خدمات به صورت آنلاین در تمام شعب ما به مشتریان این بانک اعم از جامعه هدف و سایر مشتریان، ارائه شده و امکان خدمات‌رسانی برای تمامی مشتریان در استانها فراهم است.

چه زمانی باید تسمه تایم خودرو را عوض کنیم؟دلیل و علایم پاره شدن تسمه تایم ماشین

به گفته وی جدا از ۹۱ شعبه‌ای که بانک دی در سراسر کشور دارد، در مراکز بنیاد شهید نیز در ۲۰۵ نقطه از کشور میز خدمت دایر گردیده است‌.

مدیرعامل بانک دی در ادامه افزود: در راستای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان، با پست بانک ایران نیز تفاهم نامه‌ای منعقد کرده‌ایم که این تفاهم نامه از ابتدای مردادماه اجرایی شده است. بر این اساس در تمامی شعب و باجه‌های پست بانک سراسر کشور که بیشتر از ۶۰۰۰ نقطه تماس است، امکان ارائه خدمات بانک دی فراهم شده است.

وی در پایان بیان کرد: بانک دی برای ارائه سرویس، نزدیک به ۸۰۰۰ دستگاه خودپرداز به صورت مالکیتی و مشارکتی در سطح کشور دارد تا از این طریق نقاط تماس خدمات خود را با جامعه هدف گسترده‌تر کند. با تمام این اوصاف اگر عزیز ایثارگری در هر نقطه از کشور، برای دریافت تسهیلات با مشکل مواجه شد، با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات، ثبت شکایت کرده و مطمئن باشد که از طریق کارشناسان ما در مدت زمان ۲۴ ساعت به شکایتش رسیدگی خواهد شد.

چند روش برای رها شدن از اتفاقات تلخ گذشته در زندگی که باید بدانیم

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

مطالب مرتبط

جزئیات افزایش کمک معیشت و حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳

شرایط، مدارک، مراحل و آنچه باید درباره وام فرزندآوری سال ۱۴۰۳ بدانید

جزئیات و نحوه ثبت‌نام جدید جانبازان برای خودرو وارداتی/لغو محدودیت نقل و انتقال خودرو برای ایثارگران

نظرات

  • نورعلی نوروزی

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام من ایثارگر زمان جنگ هستم نیاز ضروری به وام ۱۰۰ میلیون تومان دارم امیدوارم اقدام نمایید فراجا


  • حمید زمانی

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام جانباز ۲۰٪ هستم آیابه من وام قرضالحسنه ۱۰۰ میلیونی تعلق میگیره زیارتم نرفتم از چه طریق اقدام کنم خودرو وارداتی چی تعلق میگیره یا نه لطفا جوابما حداقل بدید بدونیم چند چندین ممنون


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    این سامانه (ایثار من) را بهتره اسمش را به سامانه (سرکار گذاری من) تبدیل کنید چون باز نمیشه .


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    دروغ دروغ ملت ساده من جانباز شهید وایثارکر ومفقودالجسد تو خونوادده داریم دریغ ازیه وام مستاجرم کفتن باید یه مقدارهم بزاری روش شماکه عقل دارید چراادم‌وام میخواد چون پول نداره حالا با وام چارصد وپنحاه تومن خونه میشه کجا به بگین


  • مختار سلیمانی

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    من برادر شهید هستم، شهید ما فرزند و همسری نداشت ایا ب بنده وام ازدواج تعلق میگیره؟؟؟


  • جانباز

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    جانبازم اما بازنشسته آموزش و پرورش .
    این وام به کن تعلق می گیرد .
    ۲۵ درصد جانباز اعصاب


  • سیدخلیل ابراهیمی

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    _ من باید امسال سی م ت بابت اضافه شدن ودیعه مسکن بپردازم ، یک ماه پیش درخواست به بنیاد قرچک ولی هر موقع تماس میگیرم ، جواب میدن سیستم قطعه . بیست روز از تاریخ قرارداد گذشته .


  • سیدخلیل ابراهیمی

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    _ من درخواستم را یک ماه پیش به بنیاد شهرستان قرچک ارائه کردم ، ولی تاکنون خبری نشده ، میگویند ارتباط ما با بانک دی قطع است .


  • مسعود

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    کرمانشاه هیچ وامی به خانواده شهدا نداده من مادرم دوتا پرستار داره حقوقم که هیچی ازش نمیمونه گفتم وام ۲۳ درصد میگه نداریم خدا ازتون نگدره شما فقط خانواده شهدا را داشتید که اونم پرید


  • بهرام

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    اینهایی که میگن بانک دی وام میدهد همه اش وشعار مسئولین است هیچ وامی نمی دهندمن جانبازوحقوق بگیربانگ دی هستم رفتم گفتم فقط ده میلیون وام ندادن گفت یک ریال هم نداریم.پس چرادروغ مینویسن


  • شاهد

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    رییس بانک دی اهواز خیلی بداخلاق وتکریم خانواده های ایثارگر را بجا نمی آورد.وبرای وام خیلی بهانه تراشی می‌کند آنهم ۲۳درصد.بنیاد شهید کل هم گلایه مند هستند


  • یحیی

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    با سلام من جانباز ارتشی ۵۰درصد هستم و۱۳۰ماه هم در کارنامه خودم درجنگ بودم موجود است ودر بنیاد شهید کرمانشاه ۵درصد جانبازی دیگری دارم و تا کنون یک ریال از حکومت و دولت اسلامی ایران در این ۴۵سال نگرفتم آلن نیاز مبرم به ۱۰۰میلیون وام دارم وارتشی بازنشسته هستم این وام چرا به ما تعلق نمی‌گیرد ویا برعکس میگیرد


  • شهنار وردیان

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    همسر شهید هستم وام صد تومانی سهمیه بنیاد با معرفی نامه به شعبه شریعتی مراجعه کردم خودم نامه کسر از حقوق یک ضامن رسمی با نامه کسر از حقوق سفته از ضامن دوم فیش


  • جانباز

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    اگر وجدان دارید اینقدر جلو مردم و خانواده ما را ضایع نکنید
    شما که ورشکسته هستید لااقل جلو مردم ما را بد نکنید
    بقولی درونم خودم را کشته بیرونم مردم
    ..بر تمام ..


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    کو وام داستان قشنگی است


  • محمود

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    شکیات مسهولین برایبکانکان کانکان کار میگند وبرامرد مکارنمیکوند


  • مقدم بهبودی

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    بنده ایثار گروبازنشسته آموزش پرورش هستم ایااین وام بنده تعلق می گیرد یا نه


  • من

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    من بیست دوماه جبهه بودم هیچ حقوقی نمی گیرم وام نمی‌دن چکار کنیم یکجا شکایت کنم آقای ریس بنیاد شهید ظلم ازاین بالا تر


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    ایثارگرواقعی منم وخانمهای امثال من.که هم خودسرپرستیم هم بچه معلول داریم وباید تمام وقت از بچه مون مراقبت کنیم.نگهداری بچه های معلول.اونم معلول ذهنی شدید درمنزل خیلی سخت وپر هزینه است.کاش ماروهم جزئ ایثارگرا میدونستن ویه وامی هم به ما میدادند.


  • مریم

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    وام…بانک دی…بنیاد معرفی کنه…بدون ضامن…مسخروه مون کردید آقا؟! گمشو آقای مدیرعامل …خودتی


  • حقگو

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    شناسای شدم میخواهید مکارم بکنید من تمام مدرک دارم که بنیاد شهید کرمان سیرجان ریاست سر شون نمیشود برو دنبال کار اولتان


  • حقگو

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    من میروم بانک دی که این پیام داده ۱۰۰۰ میلیون تومان برای جانبازان وای بحال رئیس بانک و رییس کل کل بنیاد شهید و رییس بنیاد اون شهری هستم همینجا وام اش میکنم دیگر اب از گردن گذاشت چه یک وجب چه صد وجب فردا میروم بانک


  • احمدی

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    من همسر م ایثارگر بوده فوت مرده حقوق از بانک کوثر به ما میدن ایا وام به من تعلق میکره


  • محمد

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    کم دروغ بنویسید. نه وام هست نه کسی همکاری میکند . بانک دی وسایل بانک ها کاری کردن .. خوار در جامعه رواج دادن خداوند روز قیامت از سر گناهان نگذرد


  • محمد گنجی

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام مدیر عامل خیلی …کرد با بنیاد شهید


  • همسر جانباز

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    بنیاد شهید و بانک دی پارتی داشته باشی عالی نداشته باید مثل من باید بری بمیری


  • جانباز بدبخت

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    نه سلام نه علیکم عمو جمع کن بندو بساطتو


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    مغازه دونبش قاضی زاده هاشمی


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    هیچ وامی نیست فقط حرف که مثل برف زود بخارمیشه ومیره هوا


  • مهدی

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    وام ایثارگران که چندین ساله که می دهند با بهره کم چرا بعضی ها می گویند دروغه برای مردم عادی را قبول دارم دروغه..


  • مح م

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    لطفا انهای که در جبهه حضور داشتن ولی نه شهید شدن نه زخمی اسم اینها را از ایثار گری جدا کنید تا تکلیفشان جدا شو


  • جانباز و اسیر جنگ و بازنشسته

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام ، اینها و شبیه اینها همه نمایشی بیش نیست فقط با این اخبار جامعه فکر می‌کند دولت و مجلس و… همه منابع کشور را به خانواده‌های شهید و ایثارگر می‌دهند، من بعنوان یک ایثارگر در بیش از ۳ دهه حتی یک وام یک میلیونی نتونستم از بنیاد بگیرم ، نمیدونم این همه بودجه کشور که از جیب مردم به بنیاد شهید داده می‌شود صرف چی میشه… واقعا موجب خجالته که ..و.. و .. در بنیاد و بانک دی بصورت کلان وجود داشته و دارد


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    معمولا کشورهایی که تورم پولی ندارند کشورهایی هستند که سود و بهره بانکی در حدود صفر است ، ولی در ایران اینطور نیست  سوره مبارکه بقره آیه ۲۷۵. الذین یاکلون الربا لا یقومون الا کما یقوم الذی یتخبطه الشیطان من المس ذلک بانهم قالوا انما البیع مثل الربا واحل الله البیع وحرم الربا فمن جاءه موعظه من ربه فانتهی فله ما سلف وامره الی الله ومن عاد فاولئک اصحاب النار هم فیها خالدون کسانی که ربا می‌خورند، (در قیامت) برنمی‌خیزند مگر مانند کسی که بر اثر تماسّ شیطان، دیوانه شده (و نمی‌تواند تعادل خود را حفظ کند؛ گاهی زمین می‌خورد، گاهی بپا می‌خیزد). این، به خاطر آن است که گفتند: «داد و ستد هم مانند ربا است (و تفاوتی میان آن دو نیست.)» در حالی که خدا بیع را حلال کرده، و ربا را حرام! (زیرا فرق میان این دو، بسیار است.) و اگر کسی اندرز الهی به او رسد، و (از رباخواری) خودداری کند، سودهایی که در سابق [= قبل از نزول حکم تحریم‌] به دست آورده، مال اوست؛ (و این حکم، گذشته را شامل نمی‌گردد؛) و کار او به خدا واگذار می‌شود؛ (و گذشته او را خواهد بخشید.) امّا کسانی که بازگردند (و بار دیگر مرتکب این گناه شوند)، اهل آتشند؛ و همیشه در آن می‌مانند.


  • رئوفی

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام من خودم یک جانبازم
    تورو خدا این بانک دی رو منحل کنید که …ترین بانکه براجانبازان هیچ تسهیلات رفاهیم ندارد درصورتی که سهامشم براجانبازانه ادعای وامشونم پوچه رفتم بنیاد ناحیه یک قم با چندهزارجانباز میگه بانگ یک ملیاردوهفتصد سهمیه داده بنظرتون براچند نفره بقیه جانبازان سماق بمکن اینطور مطالب کذب بانکو مینویسین مردمم فکر میکنن ما جانبازان درنازو نعمتیم


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    چرا نزدیک ب یک‌ ماهه سایت ایثارگران بسته اس برای فیش حقوقی؟ رسیدگی کنید لطفا


  • جانباز

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام چرا افغانی ها به محض ورود به ایران پس از ۴۸ ساعت صاحب خانه و کار می شوند پس فرزندانمان چرا تاکنون صاحب کار و خانه نمی شوند این چه … است. که برای بیگانگان شغل و خانه دارد ولی برای فرزند این مملکت که تا پای جان برای انقلاب و مملکت تلاش و فداکاری و جانداری کرده است شغل و خانه ندارد … بر مسئولان بی عرضه و بی کفایت که برای دشمن کار می کند


  • آصف

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    چک بانک دی دادندبه کسی که مارابه زندان انداخت من فکرمیکردم چک دی که همان چک صیاداست گرفتم ازطرف وبرگشت خوردطرف نه زمین خونه ماشین ووووهیچ چیزی نداشته بهش چک صیاددادن منم گفتم این آقاپشتش محکمه چک صیادگرفتم من بدبخت شدم


  • امیر

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    ما نگران حقوقمان هم که در بانک دی پرداخت میشه هستیم یکدفعه مثل بیمه دی نشد که با هیچ جا درست و حسابی قرار داد نداشته باشد و یکدفعه دود شود و هیچی به هیچی !!!!
    مدیر عامل محترم اگر از نرخ وام می‌گفتید مطلب شما حتی ارزش نگاه کردن هم ندارد !!!!


  • ممد

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    خیلی مسخرس که الان نزدیک به یک ماهه هیچ کاری در بنیاد شهید انجام نمیشه فقطم بخاطر هک شدن !!!


  • ح

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    , حنا شما رنک ندارد خالی نبندید


  • بتوال

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    من همسر شهید هستم رفتم وام رو بگیرم گفتند موجود نیست اگرم بیاد ۲۳ درصد سود با اقساط کوتاه مدت


  • رضا مهرپور برنتی

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام تیرترکش خمپاره پای مصنوعی مستأجر مردم بیماری اسکیوفرنی وووووووشدبرای من ای کاش مین منوتکه تکه تکه میکردتااین همه شرمنده زنوبچه هام نمی‌شدم ای کاش شهید میشدم نه جانباز راحت میشدم ازاین زندگی بدبختی مشکلات مالی داغونم خداپدری روشرمنده زنوبچه هاش نکنه خیلی سخته زندگی ای کاش اذدواج نمیکردم اونها رو هم اسیرکردم قهرمانان اصلی همسران جانبازانند که همه جوانیشان راگذاشتن ازجانبازوفرزندانش مراقبت میکنن گناه انان چیه دلم برای زنوبچه هام میسوزه اونهاچه گناهی کردن اونهاهم بابددردبکشن زجربکشن ای کاش شهید میشدم بخداراضی بودم تا هستیم قدرنمیدونن حالا مردم میخوان چن شاخه گل بذارن روقبرم نخواستم خیلی داغونم داغون پریشون ای کاش وضع همه مردم جانبازان خوب بشه وضع مالی منم همین طور ای کاش بانک دی استان مازندران یه وام ۴درصدی میدادبهم تاکمی ازمشکلاتم راحل کنم چی میشه فقیر دهاتی هستم اهل روستا هستم ولی ابرویم راخیلی میخواهم چه کنم تنها دلخوشیم اقای کهنسال مدیرکل استان مازندران هستش که واقعاً دلسوز مهربان هستن مدیری باتقواباایمان انشاالله همیشه سالم باشن مملکت ما ریس هایی سربازانی مانند کهنسال هانیازدارد که خودراسربازکشورمیدانند نه مدیر


  • سرباز ج فراموش شده وطن

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام تیرترکش خمپاره پای مصنوعی مستأجر مردم بیماری اسکیوفرنی وووووووشدبرای من ای کاش مین منوتکه تکه تکه میکردتااین همه شرمنده زنوبچه هام نمی‌شدم ای کاش شهید میشدم نه جانباز راحت میشدم ازاین زندگی بدبختی مشکلات مالی داغونم خداپدری روشرمنده زنوبچه هاش نکنه خیلی سخته زندگی ای کاش اذدواج نمیکردم اونها رو هم اسیرکردم قهرمانان اصلی همسران جانبازانند که همه جوانیشان راگذاشتن ازجانبازوفرزندانش مراقبت میکنن گناه انان چیه دلم برای زنوبچه هام میسوزه اونهاچه گناهی کردن اونهاهم بابددردبکشن زجربکشن ای کاش شهید میشدم بخداراضی بودم تا هستیم قدرنمیدونن حالا مردم میخوان چن شاخه گل بذارن روقبرم نخواستم خیلی داغونم داغون پریشون ای کاش وضع همه مردم جانبازان خوب بشه وضع مالی منم همین طور ای کاش بانک دی استان مازندران یه وام ۴درصدی میدادبهم تاکمی ازمشکلاتم راحل کنم چی میشه فقیر دهاتی هستم اهل روستا هستم ولی ابرویم راخیلی میخواهم چه کنم تنها دلخوشیم اقای کهنسال مدیرکل استان مازندران هستش که واقعاً دلسوز مهربان هستن مدیری باتقواباایمان انشاالله همیشه سالم باشن مملکت ما ریس هایی سربازانی مانند کهنسال هانیازدارد که خودراسربازکشورمیدانند نه مدیر


  • منتظر

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    جالب بانک دی اول صندوق ایثار بعد تبدیل شد به مالی اعتباری بنیاد بعد از اون هم شد بانک دی جالب برای ۱۰۰ میلیون حدود ۲۴ میلیون سود پول جالب پول برای خود جانبازان براش سود هم پرداخت کنیم خدایا سر گناهان شون بگزار آمین


  • کاظم‌

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    ایثارگر هستم هیچی بهم ندادن جز یک کارت ماکه حقوق نداریم چکار کنیم مثل من زیاده ی حق وحقوقی برای ما در نظر بگیرید بخدا قسم ما هم به این وام ها وبیمه وحقوق نیاز داریم


  • ایرانی

    تاریخ : ۲۳ - مرداد - ۱۴۰۲

    سایت حک شده!!!
    نقدی حساب میکنید بیایم بانک؟!


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۳ - مرداد - ۱۴۰۲

    زحمت میکشین
    دلم براتون میسوزه
    آخ چقدر نگران ایثار گران هستین!!
    وام ۲۳ درصد ربوی که دنیا وآخرتمون را خراب میکنه میدین وعالم الشمس هم میکنین همه باید تو گوگل بخونن وبفهمند تاج افتخاری را که به سرمون میزنین


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۳ - مرداد - ۱۴۰۲

    همه این حرف ها درعمل دروغه اینها ذات شان دروغگوبی است واقعیت چیز دبگری است بانک دی بقولی مورا از ماست میکشه طرف را به جایی حواله میدهد دیگر پشت سرش را نگاه نکنه واز گرفتن هرچه وام از بانک دی بیزار بشه


  • جانبازمحمد

    تاریخ : ۲۳ - مرداد - ۱۴۰۲

    چرا مثل قبل این وام و خیلی چیز های دیگر رویی تابلو بنیاد ما نبینیم از گوگل باید بخانیم بعد میکین حرفای گوکل را گوش نکونید


  • مجید محسنی زاد

    تاریخ : ۲۳ - مرداد - ۱۴۰۲

    باتوجه به نیاز شدید به وام ۱۰۰ میلیونی ایثار گران لفا راهنمایی نمایید