• 23 / مرداد 1402 / 10:29
  • شناسه خبر : 118478

شرایط پرداخت وام بانکی ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به ایثارگران

مدیر عامل بانک دی ضمن اشاره به تفاهم صورت گرفته از سوی بنیاد شهید با این بانک در خصوص پرداخت تسهیلات سفر عتبات عالیات به خانواده ایثارگران، از آغاز پرداخت این وام خبر داد.

قیطاسی افزود: از آنجایی که جامعه هدف بنیاد شهید حقوق خود را از بانک دی دریافت می‌کنند و تامین مالی این عزیزان از طریق این بانک راحت‌تر است، میان بانک دی و اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید، تفاهم‌نامه‌ای به منظور ارائه تسهیلات منعقد شد. بر این اساس سهمیه‌ تسهیلات در ابتدای هر سال مشخص و به بنیاد شهید اعلام می شود که توزیع استانی این سهمیه توسط بنیاد شهید صورت می گیرد.

مدیرعامل بانک دی در ادامه گفت: برای ارائه این تسهیلات شرایط مناسبی در نظر گرفته شده تا متقاضیان بتوانند به آسانی به این تسهیلات دسترسی داشته باشند.

وی بیان کرد: از سال گذشته در بانک دی تفاهم نامه‌هایی با بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد و  دستورالعمل‌هایی برای ارائه خدمات به ایثارگران تهیه گردید. بر این اساس مقرر شد تا برای ایثارگران و جامعه هدف بنیاد که در سامانه «ایثار من» درخواست خود را ثبت می نمایند تسهیلات خردی در نظر گرفته شود، لذا در این فرایند می بایست درخواست ها در ابتدا به تایید بنیاد شهید برسد و سپس بصورت سیستمی به بانک دی ارسال گردد و در گام بعدی روند تکمیل پرونده توسط شعب بانک دی صورت پذیرد.

مدیر عامل بانک دی همچنین گفت: اگر ایثارگران حقوق‌بگیر بانک دی باشد و یا اینکه حقوق خود را از سایر نهادها و وزارتخانه ها دریافت کند درصورت ارائه گواهی کسر از حقوق از سازمان خود می تواند برای دریافت وام و تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن ، تسهیلات دریافت کند.

به گفته مدیر عامل بانک دی هر یک از اعضای جامعه هدف اگر متقاضی دریافت تسهیلات با مبلغ بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشند، برای مازاد آن نیاز به معرفی ضامن دارند.

وی تاکید کرد: برای ضامن، شرایط اعتبار سنجی دریافت تسهیلات خرد که پیش از این اعلام شده اعمال خواهد شد.

مدیر عامل بانک دی خاطر نشان کرد: دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند آوری برای افرادی که از طریق سامانه بانک مرکزی درخواست خود را ثبت کرده باشند اعطای تسهیلات قابل پرداخت می باشد به گفته قیطاسی شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج برای افراد عادی با ایثارگران متفاوت بوده به نحوی که ایثارگران دو برابر فرد عادی امکان دریافت تسهیلات در این حوزه را طبق قانون خواهند داشت. در صورتی که سن زوجه از ۲۳ سال کمتر و زوج از ۲۵ کمتر باشد، سقف بیشتری از تسهیلات را طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ دریافت خواهند کرد ، دریافت این تسهیلات در تمام شعب بانک دی برای افرادی که از طریق سامانه اقدام کرده‌اند در صورت معرفی یک ضامن انجام خواهد شد.

قیطاسی با بیان اینکه روند ارائه وام فرزندآوری و ازدواج در بانک دی رضایت‌بخش است، افزود: بانک دی در چهارماه اول سال تمام سهمیه تسهیلات ازدواج باقی مانده از سال گذشته را مصرف و تمامی سهیه خود را در خصوص ارائه این تسهیلات پرداخت کرده است. در هر کدام از شعب ما حداکثر یک یا دو نفر در صف انتظار به‌سر می‌برند و افرادی که برای دریافت تسهیلات در مرداد ماه نیز اقدام کرده بودند، سهمیه خود را دریافت کرده‌اند.

وی در خصوص رسیدگی به اعتراض و شکایات جامعه هدف در خصوص دریافت وام بیان کرد: واحد شکایات ما به صورت شبانه‌روزی با شماره ۲۸۹۳۰ آماده پاسخگویی و رسیدگی به تمامی موارد هستند. در این سامانه اطلاعات جامعه عزیز ایثارگر که هر ماه از این بانک حقوقشان را دریافت می‌کنند، ثبت شده است. بنابراین در صورت تماس برای شکایات به سرعت از طریق سیستم این سامانه شناسایی شده و مشکلات آنها در اولویت رسیدگی قرار می گیرید که حداکثر در مدت زمان ۲۴ ساعت به مشکلات آنها رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات عتبات عالیات از سوی بانک دی به جامعه ایثارگری عنوان کرد: از سال گذشته براساس رهنمودها و تاکیدات معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بنا شد تا امکان اعزام عزیزان ایثارگری که به زیارت عتبات‌عالیات مشرف نشده‌اند، فراهم شود. در این راستا سازمان سیاحتی کوثر، برای این که این مسیر را هموار کند، نیاز است با ارگان‌های مختلفی مانند بانک، سازمان هواپیمایی و سازمان گردشگری و… تفاهم نامه‌هایی را تنظیم کند.

قیطاسی افزود: در این مورد تفاهم‌نامه‌ای با بانک دی برای تامین مالی مورد نیاز تنظیم شد تا تسهیلات قرض‌الحسنه به آن دسته از عزیزانی که از طرف سازمان سیاحتی کوثر معرفی می‌شوند، برای انجام سفر پرداخت شود. این امر از سال گذشته آغاز شده و تسهیلات به آن دسته از کسانی که تا کنون معرفی شده‌اند، پرداخت گردیده است.

مدیر عامل بانک دی با تاکید بر اینکه شبکه بانک دی در تمامی کشور به صورت یکسان عمل می‌کند، بیان کرد: افتتاح حساب و ارائه خدمات به صورت آنلاین در تمام شعب ما به مشتریان این بانک اعم از جامعه هدف و سایر مشتریان، ارائه شده و امکان خدمات‌رسانی برای تمامی مشتریان در استانها فراهم است.

چه زمانی باید تسمه تایم خودرو را عوض کنیم؟دلیل و علایم پاره شدن تسمه تایم ماشین

به گفته وی جدا از ۹۱ شعبه‌ای که بانک دی در سراسر کشور دارد، در مراکز بنیاد شهید نیز در ۲۰۵ نقطه از کشور میز خدمت دایر گردیده است‌.

مدیرعامل بانک دی در ادامه افزود: در راستای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان، با پست بانک ایران نیز تفاهم نامه‌ای منعقد کرده‌ایم که این تفاهم نامه از ابتدای مردادماه اجرایی شده است. بر این اساس در تمامی شعب و باجه‌های پست بانک سراسر کشور که بیشتر از ۶۰۰۰ نقطه تماس است، امکان ارائه خدمات بانک دی فراهم شده است.

وی در پایان بیان کرد: بانک دی برای ارائه سرویس، نزدیک به ۸۰۰۰ دستگاه خودپرداز به صورت مالکیتی و مشارکتی در سطح کشور دارد تا از این طریق نقاط تماس خدمات خود را با جامعه هدف گسترده‌تر کند. با تمام این اوصاف اگر عزیز ایثارگری در هر نقطه از کشور، برای دریافت تسهیلات با مشکل مواجه شد، با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات، ثبت شکایت کرده و مطمئن باشد که از طریق کارشناسان ما در مدت زمان ۲۴ ساعت به شکایتش رسیدگی خواهد شد.

چند روش برای رها شدن از اتفاقات تلخ گذشته در زندگی که باید بدانیم

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

مطالب مرتبط

جزئیات افزایش کمک معیشت و حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳

شرایط، مدارک، مراحل و آنچه باید درباره وام فرزندآوری سال ۱۴۰۳ بدانید

جزئیات و نحوه ثبت‌نام جدید جانبازان برای خودرو وارداتی/لغو محدودیت نقل و انتقال خودرو برای ایثارگران

نظرات

  • غِلام. عباس بمهئ

    تاریخ : ۱۰ - شهریور - ۱۴۰۲

    ,سلام وام کجا بود سعم بانک دی کجا رفت من جناباز۲۵در صد ۴۶۰۰اهزار در
    آرم کو


  • دل افزا

    تاریخ : ۸ - شهریور - ۱۴۰۲

    سلام من ۲۲ماه در مناطق جنگی بودم جز ایثارگران ارتش هستم وام برام تعلق میگیره


  • محمد

    تاریخ : ۷ - شهریور - ۱۴۰۲

    این وضعیت معیشت جانبازان تیره بختی نبود که برای میهنشان سلامتشان را ازدست دادند وحالا با کمترین سن بالای پنجاه اینهمه مورد مضحکه ودروغ گویی های این بی وجدان نمی‌شدند.کدام وام در شهرستان ما هفتصد تن درنوبت هستند


  • علیرضا حیدری

    تاریخ : ۲۹ - مرداد - ۱۴۰۲

    اخر ش دیگه جمع کنید بساط حقه کلک را اگر حق رزمنده را بدهید به این قصه ها احتیاجی نیست ۵۰ بسیجی جنگ بودم کل زندگی من ۱ میلیون نمشه حقه بازهای شیاد


  • نامق اکبـری

    تاریخ : ۲۸ - مرداد - ۱۴۰۲

    منم جانـباز ۱۵% رفتم بانگ دی درخواست وام کنم درجـواب گفتند شامل شما نمیشود گفتم چرا در جواب گفتند اولأ درصدد پاین است دومأ صندوق خزانه مرکزی بانگ دی هک شـده وخبری از وام نبوده ونیست. وبه تبلیغات رسانها اهمیت ندید????


  • کریم عابیان

    تاریخ : ۲۸ - مرداد - ۱۴۰۲

    همش میگین شهیدگمنام بنده جانبازگمنام ،اعصاب وروان گوش اونقدرسنگ جلو پام گذاشتین شده دماوند


  • ریحانه

    تاریخ : ۲۸ - مرداد - ۱۴۰۲

    ماهم جزء خانواده های ایثارگریم ولی خب اون بنده خداهایی که جانباز یا شهید شدن حق دارن به گردن ماها و این مملکت هرچند بدون هیچ چشم داشتی رفتن و جانشونو فدای ایران عزیزمون کردن باید یجاهایی هواشونو داشته باشین


  • علی نجفی

    تاریخ : ۲۸ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام اصلا یه جوری برات درصد سود حساب میکنند اگر از ربا خور بگیری اینقدر نمیشه تازه اگر بتونی ضامنی که تعیین میکنند را پیدا کنید وام مسکن الی ماشاالله یعنی خودت باید چند میلیارد داشته باشی تا بتونی ۴۰۰ تومن بهت بدهند البته ناگفته نماند هستند کسانی که با معامله سوری خیلی راحت میگیرند بخدا قسم دیگه جلوی خونواده خجالت میکشم بگم جانباز هستم مستاجر مردم و دو فرزند دانشجو خانمم دیابتی خودم بیماری نارسایی کلیه و اعصاب و روان دارم درسته که هزینه درمان ما را خیرین بدهند همه میگن شما جانبازان در رفاه هستید درسته رفاه انواع بیماری و بی خیالی مسوولان ای کاش بلایی نازل بشه تا از این زندگی کوفتی راحت بشم


  • رزمنده وطن دوست ناموس پرست

    تاریخ : ۲۷ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام سلامتی همه رزمندگان وجانبازان وخانواده معززشان آقای مدیر دی ملاحظه کنید نظر ودیدگاه همرزمان اینه همه دروغ می گویند ؟؟ اگر وجدانی باقیست بپذیر ودریاب عزیزان را خدا جای حق نشسته ما همچنان ایستادایم


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۷ - مرداد - ۱۴۰۲

    ازروزاول این دروغ و حقه بازی بوده وهست اینها. دلشون برای جانباز و ایثارگر نسوخته


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۷ - مرداد - ۱۴۰۲

    تمامیه این حرفا .. شعر یعنی شعاره و دورغی بیش نیست فقط شعار حتی بدونه عمل


  • ایثارگربی حقوق

    تاریخ : ۲۷ - مرداد - ۱۴۰۲

    چه بنویسم وقتی همش دروغه ۳۵سال جنگ تمام وماچشم انتظارگذشتیدهمه دوزدن ازبنیادشهیدتاان بالاوجدان ازشعاردادن بسه خجالت بکشید


  • زهرا شبان پیشه

    تاریخ : ۲۷ - مرداد - ۱۴۰۲

    همش حرف بیخود و مفته


  • عبدالرحمن سن سبلی

    تاریخ : ۲۷ - مرداد - ۱۴۰۲

    کاشکی به جای لا لایی گفتن از وام میلیونی دنبال حق غرامت ما از بعثیون دیروز و برادران امروز حقی که مثل شیر مادر کلاله که خودتان حق ما را پایمال کردین چهل ساله در بانک های خارج خوابیده خوب ماهی را هر موقع از آب بگیرید تازه اگر جر بزه دارید حق غرامت ما را بدهید این وامها نوش جانتان مسئول بنیاد اداره کل گفته غرامت جانبازان به ما ربطی. ندارم پس چرا میگویید ما خدمت گزاری خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم …………


  • محمدحسن دهقانی

    تاریخ : ۲۶ - مرداد - ۱۴۰۲

    ایثار گر حقوق بگیر ازبانک تجارت نامه از شرکت مخابرات بگیر م درست میشه


  • محمدحسن دهقانی

    تاریخ : ۲۶ - مرداد - ۱۴۰۲

    ایثار گر حقوق بگیر ازبانک تجارت نامه از شرکت مخابرات بگیر م درست میشه


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۶ - مرداد - ۱۴۰۲

    من ایثارگرم ۲۴ماه حضوردرخط مقدم بجزیک کارت خشک وخالی چیزدیگری عایدمانشت کشورراازدست دشمن خارجی گرفتیم سپردیم دست دشمنان ملت داخلی


  • فرشته

    تاریخ : ۲۶ - مرداد - ۱۴۰۲

    این وام یکی از بهترین وام های عالم است…عرضه ندارید پارتی پیدا کنید وام بگیرید چرا بد و بیراه میگید…پارتی بازی امروز یه تجارته…


  • محمد

    تاریخ : ۲۶ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام همین دیروز مراجعه کردم بانک دی شوشتر خوزستان گفتند دروغه هیچ وامی نداریم، آخه جناب مدیر بی لیاقت مگر مجبوری دروغ تحویل جامعه ایثارگر بدی کم عذاب کشیدیم و میکشیم از خدا بی خبر.


  • امیر

    تاریخ : ۲۶ - مرداد - ۱۴۰۲

    بنام ایثارگران بکام؟؟؟؟


  • حسن

    تاریخ : ۲۶ - مرداد - ۱۴۰۲

    چرا حرفهای حق را که می‌نویسند عارتان میاد و حذف می‌کنید؟ شرمنده هستید حتما


  • حسن

    تاریخ : ۲۶ - مرداد - ۱۴۰۲

    وام را به ایثارگران ندهید چون بنده در اسارت به گرسنگی عادت کردم!۳ فرزند آوری کردم الان دست بچه‌ها سرگردانم!با آبروی رزمندگان بازی نکنید ۱۰۰میلیون پول موتور سیکلت هم نیست رئیس بانک دی یک بچه دارد با شاسی بلند حال می‌کند نفسش از جای گرم درمیاد!زنش هم کشف حجاب کرده!هم جانباز شیمیایی ۳۷درصدم هم آزاده هم یک شهید دادم!ولی بازهم انشاالله جنگی در پیش داریم که نوبت آقازاده ها هست این‌بار


  • میهن

    تاریخ : ۲۶ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام همش دروغه فقط تبلیغ میکنن وقتی میری میپرسی میگن به ما چیزی اعلام نشده مثل خودرو که میخوان بدن جانبازان همشدروغ دروغ


  • ما هم خدای دارم.

    تاریخ : ۲۶ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام ما که نه جانبازهستم نه چیزهای که گفتید آقای ریس خواهش میکنم ماکه نمیتوانم از بانک شما وام بگیرم ازتون خواهش میکنم ما جوانهای این مملکت هستیم کاری کند که ما بتوانیم وام به راحتی بگیریم بخاطر ۵میلیون وام دوتا ضمن صوفته چند میلیون پای حساب باشه که که امتیاز داشته باشه که وام بدن خواهش بیکنم کاری کند که ماهم مسله آن کسی که وام کلانی میگیرن ماهم بگیریم ؟؟؟خدایا خدایا خدایا ای کار بگن


  • رضا

    تاریخ : ۲۶ - مرداد - ۱۴۰۲

    بنده جانباز هستم واز آنجایی که هیچ پارتی نداشتم وندارم دربنیادجانبازان یاسوج هیچگونه امتیازی دریافت نکرده ام. و ازطرفی از اینکه به بنده خدا هلتماس کنم عار دارم وبرایم ننگ است.تتها مسعولین بنیاد یاسوج از زمان جانیپور تا حالا را به خدا واگذار میکنم..اگه فردی از بنیاد جانبازان یاسوج مرقومه را رویت کردید نگاهی به پرونده منوچهری بندازین.وعده ما آن دنیا.فعلا درصدهای قارچ گونه را به نزدیکان خود اعطا کنید.
    ما هم خدایی داریم.


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    کاشکی همی مردم به این باورمیرسیدن که اینا یه نقطه میزارن رویه کاغذاونم به به نیت نورچشمی خودشون بعد رسانه اش می کنند برای عموم قشرموردنظراون موقع مردم فکرمیکنندچه خبره برا خانوادشهدا و ایثارگران بابا دیگه حالا بعداز۴۰سال بایدفهمیده باشیدچه خبره همش بخدا دروغه تازه همه بانک‌ها وام ۲۳درصدبه همه میدن


  • عبدالله

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام امروز بنیاد بودم وام ۲۳درصد میخوان بدن منت هم میذارن قرارداد منعقد میکنن کسی ندونه میگه چقدر به خانواده های بنیاد شهید میرسن یه زره خجالت خوب چیزیه


  • قبادی۲۵..۵..۱۴۰۲

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام.منهم.۲۱ماه.ایثا.گری.دارم.ولی.یک.ریا.هم.نگفتم.توراخدا.یکار.برای.مآه.انجامدید


  • حسین حسین زاده

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    آقای مدیر بانک دی چرا ایقدردروغ می گوید می ریم بانک وام بگیریم می گن ازبنیاد نامه بیارید می ریم بنیاد می گن بانک دروغ می گه شما به مابگید کی راست می گه خواهشن…..‌‌سرکارنزارید به خداما فقط جنگ دیم نه برای وام به خدا است می گم


  • امیر حسینی

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    آخه شما چرا همش این خبر دروغ را در سایت خودتون می‌گذارید ملت فکر میکنند که این بی… ها وام میدن اونم بدون سود که ربا هست و جنگ با خدا حساب میشه تازه اگر هم قبول کنند که این وام را بدهند به همه نمیدهند اول پارتی دار ها بعد نور چشمی ها و برای بقیه یک…


  • .

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    آواز دهل شنیدن از دور خوش است


  • من جانباز ولی عالیخانی

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    درخواست وام ۱۰۰۰۰۰۰۰یکصد میلیون تومانی بنیاد یک ساله درخواست کردم هنوز موفق نشدم بگیرم


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام نمیدانم چی بگویم به خدا بنیاد شهید کرمان رفتم کارمند زیاد مراجعه کننده من بودم فقط کاری داشتم با نه مواجه شدم به خدا وام دروغ مردم اگر همسر من آزاده وجانباز و۸سال جنگ بوده چیزی ندادند به دوتا بچه کار ندادند الان روز آزادگان دعوت فقط خود آزاده میکنند من ۱۴سال با جنگ ومفقودالاثر آقا زندگی کردم سکوت کردیم


  • حجت الله رجبی

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    جانباز ۴۵درصد دفاع مقدس هستم متاسفانه چنین وامی بما ندادند بجز وام صندوق و حقوق ماهیانه جانبازان عملا هیچی دیگه بما نمی‌دهند بیمه‌ی تکمیلی هزینه های درمانی مارا دیر و کم‌تر از آن چه که هزینه کردیم را پرداخت می‌کنند بیمارستانی نیست که برای جانبازان باشد که در آن درمان جانبازان صورت بگیرد


  • جانباخته جنگ

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    خجالت بکشید. هم شما وهم من میدانیم دروغه. بیشتر از این لژف و دلسوزی برای ما نکنید. حقوق ۴۵۰۰۰۰۰ تومان جانبازی میشه قسط داد….. خدا بر شما منو


  • همسر ایثار گر

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    همسر من هیچ حقوقی دریافت نمیکنه حتی کارت ایثار ش رو با کثیر مدت منطقه براش فرستادن اون موقع شما راجع به وام میگید جمع کنید دروغ هاتون رو


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    من فرزندشهیدم چندساله متعلقه ام هیچ خیری ازبنیادندیدم چندساله مستاجرم پول پیشم ۲۵میلیون بیشترنیست ماهی ۳تومون اجاره میدم هرموقع ازبنیاددرخواست کمک خواستم گفتن به من هیچ وامی تعلق نمیگیره هیچ کمکی جزحقوقی که همش ۵تومن ندارم چرافکری به حال مانمیکنیدحتمابایدبریم خلافی انجام بدیم والاارزش،افغانیاازمابیشتره ۲سالم بوده بابام شهیدشده بی انصاف ترازبنیادنداریم همش شده پارتی بازی


  • محب

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    وقتی همین جانبازان در عین صحت و سلامت تو مناطق جنگی جسم و روح خودشون رو ناقص کردند شرطی براشون نذاشتید، حالا یه وام موهوم و دروغی میخوایید بدید اینهمه تو بوق و کرنا میذاریید خدا نکنه جنگی در بگیره ولی ببینم همین آقازاده ها میان سینه سپر کنن . چقدر دروغ میگید چقدر جانبازان بنده های خدا رو سرکار میذاریید . تا کی ؟!


  • خسرو

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    با سلام
    من مستاجر هستم الان پول پیش نیاز دارم
    آیا واجب تر از این معظل در اجتماع اسلامی وجود دارد که خانواده ای نیاز به وام ودیعه مسکن داشته باشند آنوقت بنیاد بیاد وام برای عتبات و عالیات قائل بشه یعنی دولت رو بده به برادران و خانواده محترم عراقی ،. خودمون سماق بمکیم آقای رییس بنیاد از کدام سیاره تشریف آوردی که اینگونه خدمت به غیر ایرانی میکنی؟؟؟؟؟
    بداد ایثارگران خودتون برسید به والله امام حسین نیاز به سفر من و ما با این سطح و اختلاف طبقاتی با مسئولین ندارد …


  • فخری

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    آقا علی کی گفته وام بدون کارمزد میدن اول برو تحقیق کن بعد حرف مفت بزن این وام ۱۰۰ میلیونی۲۳درصد سالیانه سودشه ماکه اینرو ربا میدانیم وبه هیچ وجه چنین وامهایی نمیگیریم برادرعزیز صدای دهل از دورخوش است توکه جانباز یاخانواده جانباز نیستی ببینی چقدر سختی میکشندانشالله خودت یه روزی جانباز بشی بفهمی چه خبره این بدترین نفرینی بودکه میتونستم درحقت بکنم لعنت برکسانی که مردم روباخبرهای دروغین نسبت به ایثارگران بدبین میکنند


  • منصوری

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    این حرفها صحت نداره مراجعه کنی میگن ما خبر نداریم بخشنامه به ما ندادن حرف های گوگل و اینترنت و سایت همه الکیه
    واقعا در حق زن و بچه ها وخود جانبازان آزاده خیلی ظلم میشه چرا باید زن کارمند همسر جانباز در ادارات مثل همسر شهیدگروه تشویقی نداشته باشه یا فرزندان جانبازان وام خرید خانه مثل فرزندان شهیدان نداشته باشن مگه اینا شهیدان زنده نیستند؟ به خدا مشکلات خانواده جانبازان خیلی خیلی بیشتر از خانواده شهداست لطفا درک کنید مسئولین


  • علی

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    توی این کشور چرا همه چی برای یک عده خاصی هست
    وام های آنچنانی بدون کارمزد بصورت هر ساله به هر بهانه ای
    ورود انواع خودرو بدون گمرکی
    اشتغال خانوادگی از خودشان تا نوه و نتیجه
    تمام امکانات کشور در هر زمینه
    چرا به ۷۵ میلیون جمعیت دیگه توجه نمیشه
    توجیه سران حکومتی اینکه پاچه خور حاکمان نیستند
    ولی این را هم بدانید از این جمعیت کشور هیچکس راضی به این شرایط نیست و همه اینها حق‌الناس است و باید شرایط برای همه یکسان وجود داشته باشد و فقط شایستگی و عملکرد مهم است
    انشاالله خرج دارو و مرض مادام االعمر … بشه


  • جانبازی پارتی

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    نه برادران عزیزان وام هست اینهمه شعاربخاطراینه که مثلاً ۱۰۰۰میلیاردتومان سهمیه بانکی است اعلام میکنند وازاین مبلغ ۱۰۰میلیاردش به عوام میرسه حالا هرکس زرنگترباشه و۹۰۰میلیارد الیافی بین خودشون و خانواده هاشون تقسیم میشه اخرکارهم اعلام میکنند ۱۱۰۰میلیاردتوماندادیم


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    اقای ریس بانک میدانید بانک شما هم ناتراز شناخته شده وظیفه شما خروج بانک از زیانهای بیشتر است اموال را هم بقیمتهای مریخی گذاشتید تا فروخته نشود امسال هم امیدی ببانک نیست


  • سیدضیاءالدین میرحسینی

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    باعرض سلام خسته نباشیدخدمت شما که به فکرجانبازان وایثارگران هستیدبنده به دلایلی نرفتم دنبال جانبازی در حالی همه هم رزم هام بارها به بنده قسم دادن برم دنبالش با چهارده سال رفتم جبهه تنها دوتا کارت بهم دادن با دویست تومان داخل کارت که نمی‌شه برداشت کنی نزدیک به سی ماه به این مملکت جمهوری اسلامی خدمت کردم هیچ گونه قدردانی از اینجانب نشده انکارتواین مملکت زندگی نکردم و نیستم حالا جانبازی بنده هرچی می گذره بیشتراذیت میشم کاردرستی ندارم شرمنده زن وبچه هام هستم‌ نمی‌دونم دردم رابه کی بگم خدا کنه یکی پیداشه به دردم گوش کنه امیدوارم


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    تو رو خاا الکی چیزی ننویسید که بقیه ی مردم فکر کنند همه چیز عالیه ، حتی بعضی از همین ایثارگران عزیز ، مثال این وام ها ، همان مثال معروف ننه میبرمت بازار می فروشم هست ، ما که ایثارگر هستیم هیچی به ما تعلق نمی گیره ، بقیه هم مدام می گویند خودم خواندم توی گوگل که بهتون وام صد میلیونی می دهند ، بعد از سی و پنج سال ایثارگری نمی دونم این وام ها را به چه کسانی می دهند که خود ایثارگران اطلاع ندارند ، اما عالم و آدم حرفش را می‌زنند، لااقل نمک روی زخم مون نباشید، اگر چیزی به ایثارگران نمی دهید پس چیزی هم نگویید ، تا ایثارگر از دو طرف ضربه نخوره واقعا متاسفم .


  • علی

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    این دومین باره اعلام میکنید من بار اول رفتم بانک دی گفت برو معرفی نامه از بنیاد بیار رفتم بنیاد فرمودند که هزار و چهارصد نفر تو نوبته و این پنج ساله و بنیاد گفتم بانک دی اعلام کرده گفت بانک دی اگر از حساب بنیاد شهید میخواهد بده ما بودجه نداریم اگر راست میگه از خودش بده گفتم اعلام کرده گفت تبلیغات هست که مردم دیدگاهشان عوض بشه به کلیت مانند همان آهنگهای آهنگران من هفتاد درصدم
    ماهی سیزده ملیون حقوق میگیرم
    بعدش این وام که بیست و چهار درصد هست اینقدر تو نوبت هستند و همه دنبال این هستند از ما دزدی کنند چونکه فکر میکنند ما تمام بودجه کشور بلعیدیم
    نه بچه ازمون رضایت داره نه خانواده یک مشت روانی هستیم که جز شکنجه خانواده هیچ خاصیتی براشون نداشتیم


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۵ - مرداد - ۱۴۰۲

    سلام یه کارت به ما دادن روش نوشته کارت ایثار با ۳۰ ماه حضور در جبهه بدرد که نمیخوره هیچ‌ فقط مارا مسخره کردن ایثارگر به کسی گفته میشه که خراشی داشته ما که سالم برگشتیم فحش هم به ما تعلق نمی گیره یارو ۵ روز اومد خودش زد موجی حالا هم حقوق میگیره هم به ماکه در ۸ عملیات بودیم میخنده


  • حسن اشکذری

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    این دروغ که گفتی به چیزت یک حرف راست بزنید که بتونید عمل کنید بی عرضهای الکی مفت خور سهام بانک دی رو که بالا کشیدین کم نبود که هی شعار و وعده میدین


  • ناشناس

    تاریخ : ۲۴ - مرداد - ۱۴۰۲

    باعرض سلام من فرزند ایثارگری هستم وام شامل یک من می شوید یاخیر