مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا گفت:

واکنش مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا به قطعی گسترده آب این شهر در تابستان

واکنش مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا به قطعی گسترده آب این شهر در تابستان

رییس شرکت عمران شهر صدرا گفت: طرح نهضت ملی مسکن در شهر صدرا یک فرصت است نه تهدید.

به گزارش اول فارس، مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا با اشاره به ساخت مدارس و مساجدی که شرکت عمران و توسعه شهر صدرا در طول این سال ها انجام داده است، تصریح کرد: اداره مالیات بالغ بر۴۰۰ میلیاردتومان از شرکت عمران شهر صدرا مالیات کسر کرده است که قانونا مکلف کرده ایم این هزینه به شهر صدرا بازگردد و خرج زیرساخت ها شود.

وی با بیان اینکه در بحث نهضت ملی مسکن بی انصافی هایی صورت گرفته است، افزود: شهر جدید صدرا از مجلس شورای اسلامی برای ساخت خانه های طرح نهضت ملی مسکن تکلیف قانونی دارد و نمی تواند آن را اجرا نکند.

به اعتقاد رییس شرکت عمران شهر صدرا طرح نهضت ملی مسکن در شهر صدرا یک فرصت است نه تهدید و تاکید کرد: شهر صدرا سال گذشته از محل آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن ۸۶ میلیارد تومان به مجموعه آبفا پول تزریق کرده است تا زیرساخت های آب این شهر تکمیل شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا با اشاره به صدور پروانه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر صدرا ، خاطرنشان کرد: برای هر واحد مسکونی حدود ۷میلیون تومان هزینه عوارض شهر پرداخت و کمک بزرگی به  شهرداری و شورای شهر صدرا انجام گرفت.

وی یادآور شد: یکماه گذشته قبل از تنش آبی شهر صدرا در گفت وگویی که با مدیرعامل آبفا شیراز صورت گرفت از شرکت عمران شهر صدرا خواسته شد که آب طرح های نهضت ملی مسکن قطع شود که اجازه آن را به فوریت صادر کردیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا عنوان کرد: معتقدیم عقب ماندگی هایی در شهر صدرا وجود دارد و با اتمام طرح نهضت ملی مسکن هرچند به جمعیت این شهر افزوده می شود اما باید دستگاه های اجرایی که در صدرا کم کاری می کنند را پای کار آورد.

مطالب مرتبط

جوایز جشنواره خوش حسابی عوارض سالیانه ملک،مشاغل و خودرو برای شهروندان صدرا

مناطقی از شهر صدرا چندین روز است آب ندارد

واکنش فرماندار شیراز به کم آبی شهر صدرا و روستاهای اطراف شیراز

نظرات