چاپ کد خبر: 73387
10 بهمن 1400

واکنش پلیس به کلیپ عملیات غافلگیرانه مامورین لباس شخصی در شیراز

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز در اجرای دستور مقام قضایی مخفیگاه یک متهم تحت تعقیب را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

بازداشت متهم
به گزارش اول فارس، سرهنگ کاووس محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز پس از دریافت دستور و حکم قضایی از شعبه ۲۰ دادسرای جنایی شیرازمبنی بر دستگیری یک متهم تحت تعقیب، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل اختفاء این متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شد.
سرهنگ محمدی با اشاره به پخش یک کلیپ از زمان دستگیری این متهم تحت تعقیب در فضای مجازی، تصریح کرد: ماموران پلیس این اختیار را دارند که در برخی از ماموریت ها بر اساس شرایط زمانی و مکانی متهمین و سایر ملاحظات از خودرو و لباس شخصی استفاده کنند و با توجه به اینکه این متهم تحت تعقیب بوده و امکان متواری شدنش متصور بوده است، ماموران با خودرو و لباس شخصی نسبت به دستگیری وی اقدام کرده اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه این متهم به اتهام تهدید با اسلحه، تهدید به اسید پاشی و ضرب و جرح تحت تعقیب بوده است، گفت: گرفتن فیلم و عکس از ماموریت پلیس هیچگونه خللی در اجرای ماموریت ها و انجام وظیفه ذاتی و قانونی پلیس ایجاد نخواهد کرد، ضمن اینکه در حین اجرای ماموریت اگر کوتاهی و یا قصوری از سوی کارکنان صورت گرفته باشد، بررسی لازم در این زمینه نیزانجام خواهد گرفت

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار