چاپ کد خبر: 10925
11 مرداد 1398

ورود مدعی العموم به آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه کوهمره سرخی شیراز

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از ورود مدعی العموم به موضوع آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه کوهمره سرخی شیراز در راستای صیانت از حقوق عامه خبر داد.

به گزارش اول فارس ، حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از ورود مدعی العموم به موضوع آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه کوهمره سرخی شیراز در راستای صیانت از حقوق عامه خبر داد و با بیان اینکه چهار نفر از معاونین دادستان شیراز از جمله معاون پیشگیری از وقوع جرم و معاون حقوق عامه این دادستانی در ٢۴ ساعت گذشته و پس از وقوع حریق در منطقه حاضر بودند، گفت: با حضور مسئولین قضایی دستورات لازم در راستای استفاده از امکانات نیروی انتظامی، ارتش و هلال احمر استان فارس در جهت اطفاء حریق صادر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه با ورود دادستانی، دو فروند بالگرد نیروی انتظامی و نیرو‌های امدادی نیز برای اطفاء حریق و انتقال نیرو‌های آتش نشانی به بالگرد‌های ارتش اضافه شده است، بیان کرد: در همین خصوص با هماهنگی انجام شده پرونده قضایی جهت بررسی علل وقوع آتش سوزی در دادگاه عمومی بخش جره و بالاده تشکیل شده است.

گفتنی است این آتش سوزی تاکنون ده‌ها هکتار از مراتع و جنگل‌های منطقه غرب فارس را طعمه حریق کرده بود که به گفته دادستان مرکز استان فارس، طبق آخرین اخبار قبل از ظهر آتش فعلا مهار شده است

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار