وضعیت جسمانی امام جمعه شهرستان کازرون پس از سوءقصد/ تحت عمل جراحی است

بخرد فرماندار شهرستان کازرون از سوءقصد به جان امام جمعه کازرون و انتقال ایشان به بیمارستان خبر داد.

امام جمعه کازرون 1

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، در پی سوء قصد به حجه الاسلام صباحی امام جمعه این شهرستان، فرماندار کازرون اظهار داشت: پس از اقامه نماز جمعه، حجه الاسلام صباحی امام جمعه کازرون توسط فردی که در صف اول نماز جماعت حضور داشت، مورد اصابت گلوله سلاح کمری قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان انتقال یافت.

بخرد در ادامه گفت:ضارب بلافاصله با شلیک به خود، اقدام به خودکشی نمود و در صحنه جان باخت.

بخرد فرماندار کازرون بیان داشت: امام جمعه کازرون هم اکنون در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار دارد.

وی افزود:علت دقیق حادثه و سایر ابعاد آن، توسط دستگاه‌های مسئول در حال بررسی است که متعاقباً اعلام خواهد شد.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون اعلام کرد که فرد ضارب امام جمعه این شهرستان به هیچ عنوان جانباز یا ایثارگر نبوده است.

مهدی مزارعی  با اعلام این خبر گفت: به هیچ عنوان بحث جانباز بودن ضارب حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون صحت ندارد بلکه پای این فرد در یک حادثه، دچار مصدومیت شده بود و با عصا راه می‌رفت.

وی افزود: همین مسئله موجب شد که شاهدان عینی صحنه سوءقصد امام کازرون گمان کنند که فرد ضارب جانباز بوده است در صورتی که ما هویت و کد ملی این فرد را درآورده و تحقیق کردیم و مشخص شد که به هیچ عنوان ایثارگر نبوده است.

مزارعی با بیان اینکه فرد ضارب پرونده قضایی هم داشته است، گفت: هرگونه شایعه‌پراکنی در خصوص اینکه فرد ضارب جانباز بوده است، پیگرد قانونی دارد و اجازه سوءاستفاده به کسی در این قضیه نمی‌دهیم.


رئیس بیمارستان نمازی: امام جمعه کازرون در اتاق عمل است

دکتر احمد حسین‌زاده، رئیس بیمارستان نمازی شیراز گفت: امام جمعه کازرون به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شده و اکنون در اتاق عمل است تا اقدامات لازم برای وی انجام شود.
مطالب مرتبط

در پرونده سوءقصد به امام جمعه کازرون بخش عمده سرنخ ها از بین رفته است

ببینید|فیلم لحظه شلیک به امام جمعه کازرون

امام جمعه کازرون در بیمارستان نمازی به شهادت رسید

نظرات