ویدئوی بیرون کشیدن یک اتوبوس افغانی از یک آپارتمان در تهران

از یک آپارتمان، یک اتوبوس افغانی بیرون آورده می‌شوند و برای رد مرز سوار اتوبوس می‌شوند.

resized 221615 680

«…در یک واحد ۷۰ متری در محله هاشم‌آباد ۷۰ نفر از اتباع زندگی می‌کنند…» این گفته‌های چندی پیش ناصر امانی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران است. این سبک زندگی افغان‌ها که غالباً مجرد هستند، باعث شده بتوانند با دستمزد پایین تر نسبت به کارگر ایرانی یا به تعبیر اقتصادی با دامپینگ در کارهای یدی، گوی سبقت را از کارگر ایرانی بربایند.

حالا ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد در جریان طرح جمع آوری و رد مرز اتباع بیگانه، از یک آپارتمان، یک اتوبوس افغانی بیرون آورده می‌شوند و برای رد مرز سوار اتوبوس می‌شوند. این ویدیو را ببینید.

فِردوسیه یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر در بخش جوقین شهرستان شهریار قرار دارد.

مطالب مرتبط

۵۹ سال زمان برای خرید خانه در شهرستان‌ها /فرارمردم از تهران با گرانی مسکن

باند خانوادگی با فرار مالیاتی ۸۵ میلیارد تومانی در تهران متلاشی شد

سکوت مسعود پزشکیان درباره ورود هزاران آموزش‌دیده طالبان به ایران

نظرات

  • ناشناس

    تاریخ : ۱۸ - مهر - ۱۴۰۳

    خودروهاوماشینهای رانندگان ایرانی پول پرست وبی غیرت به اصطلاح شوتی راکه اتباع غیرمجازراازلب مرزبه داخل شهرهاو استانهای ایران می آورندوبه ازای نفرات اتباع قاچاق شده به ایران پول می گیرند بعدازتعقیب وگریزورسیدن سرعت به بالا ترین حدممکن ماشین شوتی،لاستیکها وتایرجلوبایدتوسط گشت های ضربت با گلوله اسلحه جنگی هدف قراداده شودتا خودروی اتباع ورانندگان قاچاقچی ایرانی دربهترین نقطه ومکان خطرناک ازجمله «گردنه کوه ها»یاجاده دارای شانه خاکی باارتفاع زیادواژگون وشروع به کله ومعلق زدن کند!طوریکه هیچ کس،چه آن راننده بی شرف«قاچاق بر،ایرانی»وچه آن اتباع غیرمجاز،جان سالم ازاین قائله به درنبرد البته بعدازدوبارهشداردادن به آن رانندگان قاچاق بروپول پرست ایرانی اگرکه گوش شنوایی نداشت،برای درس عبرت دادن!


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۸ - مهر - ۱۴۰۳

    منازل وخانه هایی که جایگاه اتباع شده رابه نفع دولت مصادره کنیدوزیرقیمت به فروش برسانیددرطرحی ضربتی وفوری حالا این منازل مال هر ایرانی که میخواد باشه واگرفروخته شده،بازهم پول آن به نفع دولت مصادره شودازفروشنده قبلی