چاپ کد خبر: 85118
8 خرداد 1401

ویدئوی زنده یا مرده حسین عبدالباقی ، مرد قرمز پوش کجاست؟

در این فیلم لحظه‌ای وجود دارد که می‌تواند تا اندازه‌ای راه‌گشا فرضیه مرگ یا زندگی حسین عبدالباقی باشد.

عصر ایران:به تازگی فیلمی منتشر شده که نشان می‌دهد عبدالباقی پیش از فروریختن متروپل در ساختمان بوده‌است. تا به حال چندین‌بار تلاش شده تا گفته شود او مرده است اما مردم باور نمی‌کنند.
سعی کردیم تا با بررسی این فیلم شواهد بیشتر از سرنوشت عبدالباقی بدست آوریم. در این فیلم لحظه‌ای وجود دارد که می‌تواند تا اندازه‌ای راه‌گشا باشد.


حسین عبدالباقی (آذر ۱۳۶۰ – ۲ خرداد ۱۴۰۱) مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره هلدینگ عبدالباقی و مالک ساختمان متروپل آبادان بود.

حسین عبدالباقی مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ عبدالباقی که یک شرکت خانوادگی ساخت برج‌های مسکونی و اداری، انبوه‌سازی و شهرک‌سازی بود. بازار سنتی فیدوس، شهرک خودرویی آبادان و مجتمع تجاری الماس الوند از جمله پروژه‌هایی است که این شرکت ساخته و برج شماره دو ساختمان متروپل آبادان که در خرداد ۱۴۰۱ فروریخت نیز در میان پروژه‌های در دست ساخت این شرکت بود. ساختمان شماره یک ساختمان متروپل آبادان سال ۱۳۹۹ افتتاح و بهره‌برداری شده بود.

در ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ قسمت‌هایی از برج دوقلوی ۱۱طبقه متروپل آبادان فروریخت.
پس از این اتفاق، رئیس کل دادگستری استان خوزستان دستور بررسی دقیق حادثه و برخورد با مسببین حادثه را صادر کرد و به همین منظور پیمانکار و مالک ساختمان متروپل آبادان بازداشت شدند. بعد از گذشت مدتی از انتشار این خبر اعلام شد این خبر اشتباه بوده است.

دادستانی و پزشکی قانونی خوزستان خبر از جنازه غیرقابل تشخیصی دادو با توجه به اذعان سازمان پزشکی قانونی و دادستانی مبنی بر غیر قابل تشخیص بودن جسد، صدا و سیمای جمهوری اسلامی و خبرگزاری‌ها اعلام کردند که خانوادهٔ حسین عبدالباقی تأیید کرده‌اند که جسد اوست و همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از تأیید هویت جسد وی در پزشکی قانونی با تست ژنتیک خبر داد. علاوه بر این، تصاویری منتسب به جسد حسین عبدالباقی منتشر شده‌است.

اما گمانه‌زنی‌ها در مورد حیات وی جریان دارد.کلیپی بعد از فروریختن منتشر شد که مشخص شد این تشابه چهرهٔ او با کارگری است که درحال امدادرسانی بوده‌است. بعد از آن کلیپ دیگری در فضای مجازی پخش شد که شباهت فردی در دوبی به او را نشان می‌دهد. در اعتراضاتی در آبادان نیز مردم با شعار «عبدالباقی نمرده» و «عبدالباقی بی‌…»، مرگ او را باور ندارند.

شما هم نظرتان را در مورد این فیلم بنویسید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حمید یکشنبه , ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

اول سلام ارض ادب دوم ولی بعد ریزش ساختمان فیلمی در رسانه ها آمد که الباقی دست بر روی کاپوت جلو سمند بصورت پریشان ایستاده
سرمایه دار و نکبت زاده هرگز نمیمیرد

آخرین اخبار