پاسخ نماینده شیراز و زرقان به احتمال تغییر گزینه پیشنهادی وزارت کشور

پاسخ نماینده شیراز و زرقان به احتمال تغییر گزینه پیشنهادی وزارت کشور

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: طبق برآوردها از فضای مجلس، احتمال دارد که 3 الی 4 وزیر نتوانند از مجلس رای اعتماد را بگیرند.

به گزارش اول فارس، جعفر قادری  با اشاره به اینکه قطعا بعد از بررسی برنامه‌های وزرا در کمیسیون ها بهتر مشخص می شود که وضعیت وزرا در مجلس چگونه است، افزود: عبدالناصر همتی از لحاظ تخصصی مشکلی ندارد و مجلس شاید از بُعد موضوعات سیاسی نخواهد به وی رای اعتماد بدهد.

قادری ادامه داد: نداشتن مسئولیت در سال های گذشته باعث شده درگیر موضوعات سیاسی شود که مورد انتقاد نمایندگان مجلس بوده و نمایندگان عنوان کرده اند که آقای همتی در بسیاری از موضوعات اظهار نظر کرده است که بسیاری از انتقادات بیشتر جنبه سیاسی داشته است نه تخصصی.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه داشتن مسئولیت در حوزه بیمه، بانک مرکزی، بیمه و … سبب شده تا از نظر تخصصی اشکالی به آقای همتی وارد نباشد، بیان کرد: موضوعات مطرح شده درباره تغییر گزینه وزارت کشور توسط جریانات سیاسی در حد شایعه است و واقعیت ندارد.

وی ادامه داد: طرح موضوعاتی مانند اینکه برخی  از وزرا مد نظر آقای پزشکیان نبودند باعث می شود که عده ای به موضع گیری بپردازند و به دیگر وزرا هم ظلم شود.منبع:ایلنا

مطالب مرتبط

وزیر پیشنهادی کشور : استانداران و افراد شایسته و کارآمد ابقاء می شوند

آغاز عملیات اجرایی پروژه تعریض و احداث محور قلات – کودیان

جدیدترین شرایط مسعود پزشکیان برای تعیین کابینه که خودش اعلام کرد

نظرات