چاپ کد خبر: 49159
8 فروردین 1400

پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۴۰۰ کدام است؟

کاظمنوربخشبازیگرنقشسلماندرسریالنونخ

براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال‌ «نون خ ۳» رتبه اول پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۴۰۰ را به خود اختصاص داده‌ است.

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی صداوسیما، بر اساس این نظرسنجی در هفته اول نوروز ۱۴۰۰ نصاب سریال‌ها و ویژه‌برنامه‌های تحویل سال در سال‌های گذشته شکسته شد و فصل سوم سریال «نون خ» شبکه یک سیما با ۷۹.۶ درصد مخاطب و رضایت در حد زیاد ۸۹.۳ درصد و ویژه‌برنامه تحویل سال «عصر جدید» شبکه سه با ۷۰.۵ درصد مخاطب و رضایت در حد زیاد ۸۷ درصد در صدر سریال‌های در هفته اول نوروز و ویژه‌های تحویل سال قرار گرفتند.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، بعد از فصل سوم سریال «نون خ» شبکه یک سیما، سریال «گاندو ۲» از شبکه سه سیما با ۵۵.۸ درصد مخاطب و رضایت ۸۷.۶ درصدی درحد زیاد در رتبه دوم سریال‌های هفته اول نوروز ۱۴۰۰ قرار گرفته است.

براساس این نظرسنجی، سریال «هم بازی» شبکه دو سیما هم در هفته اول نوروز امسال ۲۸.۲ درصد مخاطب با رضایت ۷۵ درصدی درحد زیاد داشته است.

«نوروز رنگی»، سریال طنز شبکه پنج سیما هم در هفته اول نوروز ۱۴۰۰، ۱۸.۴ درصد مخاطب را پای خود نشاند که ۸۲.۶ درصد از آنها درحد زیاد از این سریال رضایت داشتند.

در هفته اول نوروز ۱۴۰۰ سریال طنز آیتمی «دست انداز» از شبکه نسیم هم با ۱۷.۵ درصد مخاطب، رضایت ۷۶.۹ درصدی مخاطبان خود را در حد زیاد به دست آورده است.

نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در خصوص ویژه‌برنامه‌های تحویل سال ۱۴۰۰ نیز حکایت از رشد بیش از دو برابری مخاطبان ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه سیما نسبت به سال ۱۳۹۹ دارد که آن را در صدر ویژه‌های تحویل سال جدید قرار داد.

بعد از ویژه برنامه «عصر جدید» شبکه ۳، «فرمول یک» شبکه یک سیما با ۳۰.۴ درصد مخاطب و رضایت ۷۴.۱ درصد در حد زیاد در رتبه دوم ویژه‌های تحویل سال ۱۴۰۰ قرار گرفت.

ویژه برنامه تحویل سال شبکه قرآن و معارف سیما با عنوان «سلام» هم بعد از «فرمول یک» شبکه یک سیما با ۱۸.۱ درصد مخاطب و رضایت ۸۶.۲ درصد درحد زیاد در رتبه سوم ویژه‌برنامه‌های تحویل سال ۱۴۰۰ قرار گرفت.

«نوروزترین نوروز» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج سیما در سال جدید بود که توانست ۱۷.۴ درصد مخاطب را پای خود بنشاند و رضایت ۷۴.۹ درصد از آن‌ها را در حد زیاد به دست آورد.

بعد از «نوروزترین نوروز» شبکه پنج سیما، «حول حالنا» ویژه برنامه تحویل سال شبکه سلامت هم با ۱۶.۴ درصد مخاطب توانست رضایت ۸۰.۷ درصدی آن‌ها را در حد زیاد کسب کند و در رتبه پنجم در میان شبکه‌های مختلف قرار گیرد.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، در میان ویژه برنامه‌های تحویل سال ۱۴۰۰، سین هشتم شبکه افق با ۱۲.۷ درصد و رشد چهار برابری مخاطب نسبت به سال قبل، «صبح فروردین» شبکه دو با ۱۲.۵ درصد و رشد تقریبا شش درصدی مخاطب نسبت به سال ۹۹، «گل بارون» شبکه ورزش با  ۱۱.۸ درصد مخاطب، «بهار در بهار» شبکه امید با ۱۱.۶ درصد مخاطب و رشد بیش از سه برابری مخاطب، «رادیو هفت» شبکه آموزش با ۱۱ درصد مخاطب و «عطر نرگس رقص باد» شبکه چهار سیما با ۸.۳ درصد مخاطب در رتبه‌های ششم تا یازدهم قرار گرفتند.

براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، ۴۲.۴ درصد از مردم در هفته  اول نوروز ۱۴۰۰ فیلم‌های سینمایی تلویزیون را دیده‌اند، ۳۹ درصد هم پای برنامه‌های شبکه‌های استانی نشسته و ۱۸.۶درصد هم شنونده برنامه‌های متنوع رادیو بوده‌اند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار