نحوه دریافت لیست و برگه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی به صورت اینترنتی

به گزارش اول فارس، در این گزارش به یکی از پر تکرارترین سوالات  بیمه شدگان تامین اجتماعی پاسخ داده ایم. دریافت لیست و برگه پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه به چه صورت است؟ پاسخ :از طریق پرتال اختصاصی کارفرما به آدرس portal.tamin.ir نحوه ورود به صفحه اصلی سامانه دریافت لیست […]

به گزارش اول فارس، در این گزارش به یکی از پر تکرارترین سوالات  بیمه شدگان تامین اجتماعی پاسخ داده ایم.

تامین اجتماعی 4

دریافت لیست و برگه پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی

ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه به چه صورت است؟

پاسخ :از طریق پرتال اختصاصی کارفرما به آدرس portal.tamin.ir

نحوه ورود به صفحه اصلی سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه در اولین بازدید چگونه است؟

پاسخ : کارفرمایان کارگاه‌ها می‌بایست قبل از ورود به سایت با مراجعه به شعبه تامین اجتماعی، رمز عبور اختصاصی خود را دریافت کنند.

بهترین مرورگر برای ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه کدام است؟

پاسخ : Mozila firefox

چگونه نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه بگیرم؟

کارفرما یا نماینده قانونی وی به همراه معرفی نامه به شعبه تامین اجتماعی مربوطه مراجعه و درخواست نام کاربری و رمز عبور کند.

اگر رمز “کلمه عبور” خود را فراموش کرده باشم چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ: کارفرما یا نماینده قانونی وی مجدداً باید به همراه معرفی نامه به شعبه تامین اجتماعی مربوطه مراجعه و درخواست نام کاربری و رمز عبور کند.

عملیات درخواست برگ پرداخت در سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه به چه صورت است؟

پاسخ : راهنمای کاربری مربوطه در سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir وجود دارد

نحوه پیگیری درخواست در سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه چگونه است؟

پاسخ : با استفاده از کد رهگیری که زمان ارسال لیست اختصاص یافته، امکان پذیر است.

برای پرداخت حق بیمه به چه روش‌هایی می‌توانم اقدام کنم؟

پاسخ : سایت اینترنتی سازمان، عابر بانک، مراجعه به بانک، حضوری در محل شعبه، تلفنبانک رفاه کارگران

پرداخت حضوری در کدام یک از بانک‌های عامل انجام می‌شود؟

پاسخ : کلیه بانک‌های طرف حساب (رفاه، ملت، ملی و …)

پرداخت غیر حضوری “اینترنتی” از طریق کدام بانک‌ها انجام می‌شود و به چه صورت؟

از طریق شبکه شتاب

 در صورت ارسال لیست بیمه با اطلاعات اشتباه آیا امکان تغییر و ارسال مجدد اصلاح شده آن وجود دارد و به چه صورت امکان پذیر است؟

پاسخ: بررسی لیست‌های ارسالی کارفرما با رعایت ماده ۳۹ قانون تامین اجتماعی انجام می‌پذیرد؛ لذا جهت بررسی اطلاعات اشتباه یا امکان تغییر و ارسال مجدد، مراتب را به همراه مدارک و مستندات به شعبه مربوطه ارائه کند.

مطالب مرتبط

شرایط کامل بیمه کارگران شاغل در امور ساختمان سازی توسط تامین اجتماعی

رئیس جمهور دستور داد: درگاه‌های فروش رمزارز ها مسدود نشود

۱۰ نکته که بیمه شدگان تامین اجتماعی حتما باید بدانند

نظرات