چاپ کد خبر: 98896
9 آذر 1401

پرداخت وام خرید در نمایشگاه جهیزیه ، لوازم خانگی ، فرش ماشینی، موکت،کفپوش،کالای خواب و پرده در شیراز

نخستین نمایشگاه ازدواج آسان و سومین نمایشگاه فرش ماشینی آغاز به کار کرد

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس،مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت:اولین نمایشگاه ازدواج آسان به همراه سومین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت،کفپوش،کالای خواب و پرده از امروز نهم آذر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برپا خواهد بود.
مهندس فرهادی افزود: نمایشگاه ازدواج آسان تلفیقی از نمایشگاه های لوازم خانگی و جهیزیه است؛ با این تفاوت که نمایشگاه تخصصی نیست و بیشتر مشارکت کنندگان فروش مستقیم خواهند داشت.

Poster EzdevajAsaan 1401 min
او با بیان اینکه این نمایشگاه ها در سه سالن حافظ،سرو و بهار با متراژی افزون بر۱۰ هزار متر مربع برگزار می شود، ادامه داد: شرکت کنندگانی از استان های فارس،تهران،اصفهان،آذربایجان شرقی،خراسان رضوی،زنجان،یزد،همدان و مازندران در عناوین نمایشگاهی این هفته حضور دارند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: حدود ۷۰ شرکت کننده که برخی از آنها برندهای مطرحی در حوزه های فرش ماشینی، تابلو فرش، لوازم خانگی و سایر حوزه های مرتبط هستند، آخرین فناوری های این حوزه را به معرض دید عموم خواهند گذاشت.

poster FarshMashini 1401 min

او افزود: در این نمایشگاه ها زمینه حضور موسسات و بانک های عامل مهیا شده است تا بازدیدکنندگانی که قصد خریداری لوازم خانگی یا سایر ملزومات خانگی را داند، از تسهیلات کم سود بهره مند شوند.
فرهادی با بیان اینکه ساعت بازدید این نمایشگاه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ است، ادامه داد: علاقه مندان می توانند پس از دریافت بلیط بازدید از درگاه اینترنتی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir از این دو عنوان نمایشگاهی بازدید کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ریحانه علیزاده شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

سلام
معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:
محصولات پرفروش

آخرین اخبار