چاپ کد خبر: 84673
4 خرداد 1401

پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی حامی با سود ۱۰ درصد+ شرایط دریافت

بانک کشاورزی به منظور حمایت از کشاورزان، به ویژه گندم کاران، وام نقدی ۱۰۰ میلیونی را تحت عنوان «طرح حامی گندم» اعطا می‌کند. این وام متخص گروه کشاورزان است.

وام حامی بانک کشاورزی

گروه اقتصادی |اول فارس: طرح حامی گندم برای آن دسته از کشاورزانی که در یکی از شعب بانک کشاورزی، سپرده کوتاه مدت عادی دارند و گندم کار هستند، تدارک دیده شده است. این وام با سود ۱۰ درصد به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود و نیازمند ایجاد میانگین حساب کافی است. حداقل میانگین حساب برای دریافت این وام ۲ ماه بوده  و تا ۶ ماه هم افزایش پیدا می‌کند. بعد از پرداخت این وام سپرده افراد نزد بانک مسدود خواهد شد و وام گیرندگان حق استفاده از آن را ندارند. اعطای این وام به ارائه ضامن رسمی هم احتیاج دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۲۴ ماه اعلام شده است.

دیگر شرایط وام نقدی ۱۰۰ میلیون تومانی

متقاضیان در هنگام اقدام برای دریافت وام باید هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را به بانک بپردازند. افراد که برای این تسهیلات درخواست می‌کنند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

میزان اقساط این وام، در صورت پرداخت حداکثر مبلغ تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، ۴ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۴۹۳ تومان خواهد بود.

مختصری از بانک کشاورزی

بانک کشاورزی بیست و یکم خردادماه سال ۱۳۱۲ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در حال حاضر خدمات بانکی این مجموعه در هزار و ۸۱۷ شعبه ارائه می‌شود. این بانک دارای ۵۰ شعبه تخصصی در زمینه ارزی و بین المللی است.

باشگاه مشتریان بانک کشاورزی، یکی از وبسایت‌های فعال است که همواره برای تشویق گروه‌های مختلف مردمی برای بهره گیری از خدمات مجاز بانکی و قدردانی از مشتریان وفادار، طرح‌ها و مسابقات و همچنین تخفیف‌ خدمات متنوعی را در نظر می‌گیرد. این بانک به حوزه کودک و آشنایی آن‌ها با خدمات بانکی هم اهمیت می‌دهد.

 خدمت تسهیلاتی حامی گندم

 حساب کوتاه مدت ۱% حامی گندم برای مشتریان فعال در بخش گندم به صورت متمرکز افتتاح شده است.
 این حساب متصل به کارت های مشتریان است.
 در صورتی که مشتری هیچ نوع کارتی نداشته باشد و متقاضی استفاده از کارت باشد؛ می تواند از طریق شعبه اقدام به صدور کارت بر روی این حساب کند.
 در صورت تمایل مشتری به استفاده از این حساب به عنوان پیش فرض برای استفاده در سایر خودپردازها و پایانه های فروش سایر بانک ها می تواند به شعب بانک کشاورزی مراجعه و نسبت به تغییر پیش فرض اقدام کند.

نوع حساب

حامی گندم

حامی گندم

نرخ سپرده گذاری

یک درصدی

یک درصدی

حداقل مبلغ سپرده گذاری

۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

حداقل مدت سپرده گذاری

۲ ماه پس از افتتاح حساب

۶ ماه پس از افتتاح حساب

نرخ سود تسهیلات

ده درصد

ده درصد

ضریب پرداخت تسهیلات

یک برابر میانگین ۲ ماهه

یک برابر میانگین ۶ ماهه

سقف تسهیلات

۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

مدت باز پرداخت و تعداد اقساطی

یک قسطی: حداکثر ۳ ماهه

یک قسطی: حداکثر ۱۰ ماه

چند قسطی (ماهیانه): حداکثر ۸ ماهه

چند قسطی (ماهیانه): حداکثر ۲۴ ماهه

تضمین تسهیلات

حداقل معادل ۲۰ درصد از مطالبات بانک می بایست وثیقه به صورت سپرده نقدی (از محل سپرده های حامی گندم) و مابقی آن از ترکیب تضامین در قالب بخشنامه های ابلاغی اخذ شود

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار