چاپ کد خبر: 146809
30 خرداد 1403
نماینده شیراز در مجلس دهم گفت:

پزشکیان شانس بالایی برای رئیس جمهور شدن دارد

اگر مردم پای صندوق های رای بیایند شانس آقای پزشکیان برای کسب کرسی قوه مجریه بالا است.

پزشکیان شانس بالایی برای رئیس جمهور شدن دارد
به گزارش اول فارس از شیراز ، علی اکبری با بیان اینکه روند سرعت انتخابات در کشور کمی کند است به ایلنا گفت: در حال حاضر هنوز تصمیم عده ای از افراد جهت شرکت در انتخابات قطعی نشده است؛ در شرایط فعلی لایه متوسط جامعه و قشر روشنفکر در حال فعالیت برای انتخابات هستند.

وی با اشاره به اینکه یک سری از افراد هم مردد هستند، افزود: تجربه نشان می دهد که گروه ها و اقشاری مانند فرهنگیان، دانشجویان و جوانان و بانوان تاثیر گذاری زیادی در انتخابات دارند.

اکبری با بیان اینکه دکتر پزشکیان دارای سوابق روشن در اجرا است، افزود: خوشبختانه آقای پزشکیان سوابق روشنی در موضوع قانون گذاری دارد. وی سطوح مختلف مدیریتی اعم از معاونت و رئیس دانشکده، دانشگاه، رئیس بیمارستان، نماینده، معاون وزیر، وزیر و …. را دارد و کیسه آقای پزشکیان در موضوع اجرا پر است.

پزشکیان شانس بالایی برای رئیس جمهور شدن دارد

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه در صورت پیروزی آقای پزشکیان در انتخابات تعامل وی با مجلس و نمایندگان کار راحتی نیست، تاکید کرد: آقای پزشکیان فردی دانشگاهی و دارای قدرت تعامل است که از این رو نیاز است تا نمایندگان جهت پیشبرد و توسعه کشور با دولت وی همراهی کنند و نباید چوب لای چرخ دولت آینده بگذارند.

وی تصریح کرد: به رغم یک دست بودن دولت و مجلس و تمام قوه ها و ….. در چند سال گذشته اما باید پذیرفت که سفره های مردم هر روز کوچک تر شده است.

نماینده شیراز در مجلس دهم گفت: تمام شاخص های زندگی حداقل ۱۰۰ درصد رشد داشته است که افراد باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

اکبری معقتد است؛ نمی شود با تبلیغات و بلندگوها و تریبون ها مسائل را وارونه جلوه داد و یادآور شد: مردم با نگاه کردن به سفره ها قضاوت می کنند که شوربختانه سفره های مردم روزانه در حال کوچک شدن است.

اکبری با اشاره به اینکه بسیاری از کاندیداها در مسئولیت های اجرایی سطح یک کشور قرار دارند، گفت: در حال حاضر وضعیت خیلی تفاوتی نداشته  است و جامعه اگر بخواهد حرف های تکراری که نتیجه آن مشخص است را بپذیرد دچار یک خطای دیگر شده است.

نماینده شیراز در مجلس دهم تصریح کرد: بعضی از کاندیداها هنوز نتوانستند یک موضوع غیر واقع از پزشکیان بیابند،  اگرچه آقای پزشکیان عنوان کرده که در بعضی از موضوعات باید از نظرات کارشناسان بهره برد این یک نقطه قوت است نه ضعف ؛ بعضی از افراد قصد دارند موضوعات را وارونه جلوه دهند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ع ع چهارشنبه , ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

از نظر اصلاح طلبها و چپ های تندرو و فراری پزشکیان گزینه ی خوبی هست که تندروهای چپی بتونن کشور رو لگد مال کنن

آخرین اخبار