خبر استان فارس

پلمپ یک نانوایی در خرامه پس از کم فروشی و عدم رعایت بهداشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه گفت: یک واحد نانوایی به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کم فروشی با حکم قضایی در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرامه، ایرج دهقانی اظهار کرد: در برنامه بازدید میدانی مشترک فرماندار و کارشناسان جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان خرامه از هشت واحد خبازی شهرستان، یک واحد نانوایی پلمب و یک واحد دیگر اخطار کتبی دریافت کرده است.
این مقام مسئول عرضه نان با کیفیت را جز ابتدایی ترین حقوق شهروندی دانست و خاطر نشان کرد: در بازدیدهای به عمل آمده کیفیت، وزن چانه، قیمت، رعایت اصول بهداشتی و رعایت ساعت پخت ارزیابی و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
وی با اشاره به اینکه دریافت سهمیه آرد تخصیصی توسط واحدهای نانوایی منوط به تامین نان با کیفیت برای مصرف کنندگان است، تصریح کرد: نظارت و بازرسی مستمر بر نحوه ارائه خدمات در نانوایی ها نقشه راه مدیریت راهبردی حوزه نان خواهد بود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه عرضه خارج از شبکه آرد، تعطیلی بدون مجوز و استفاده از آردهای فاقد استاندارد را از دیگر مصادیق تخلف در بخش آرد و نان برشمرد و یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت کشف و مشاهده عدم رعایت قوانین و گزارش تخلفات به سامانه ۱۲۴، مسئولین را در ارتقا سطح سلامت جامعه یاری کنند.

اشتراک گذاری