چاپ کد خبر: 145990
21 خرداد 1403

پلیس دزدان خودروی «زن اوزی » را شناسایی کرد/رها سازی خودروی سرقتی در بستک(+فیلم)

فرمانده انتظامی شهرستان “اوز” گفت: با دستگیری یکی از اعضای باند سارقان، ۲ خودرو پژو مسروقه نیز کشف شد.
به گزارش اول فارس، سرهنگ ” حسین محمدی” با اعلام این خبر  بیان کرد: در شانزدهم خردادماه سال جاری بدنبال سرقت یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در یکی از محله های شهرستان “اوز” و انتشار فیلم آن در فضای مجازی، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند که سارقان از غفلت راننده خانم به دلیل روشن و بدون سرنشین گذاشتن خودرو پژو ۴۰۵ جلو درب منزلش سوء استفاده کرده و خودرو را به سرقت برده و متواری می شوند.


فرمانده انتظامی اوز ادامه داد: ماموران پلیس بلافاصله تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که سارقان ۳ نفر و اعضای یک باند هستند که پس از سرقت به شهرستان لامرد از توابع استان فارس متواری شده اند.
سرهنگ “محمدی” ادامه داد: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی به شهرستان لامرد اعزام و ضمن شناسایی مخفیگاه سارقان، موفق شدند سارق ۲۵ ساله و یک سواری پژو پارس اوراق شده دارای سابقه سرقت از شهرستان گراش را دستگیر و کشف کنند.در ادامه پیگیری های ماموران پلیس، همدستان سارق عرصه را بر خود تنگ دیده و سواری مسروقه را در شهرستان بستک از توابع هرمزگان رها و متواری می شوند.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سارقین متواری با جدیت ادامه دارد از شهروندان خواست هرگز و حتی برای یک لحظه کوتاه ماشین را روشن و بدون سرنشین رها نکنید تا از وقوع چنین مواردی پیشگیری شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار