چاپ کد خبر: 46712
11 اسفند 1399

پنجمین دوره رقابت دوگانه پتانک شیرازی ها در باغ جنت

پتانک شیراز

 محمد صالح صالحی رئیس کمیته بولس و پتانک شهرستان شیراز، گفت : پنجمین دوره مسابقات دوگانه پتانک آقایان شهرستان شیراز با حضور سی و دو ورزشکار در قالب شانزده تیم به مدت دو روز در زمین های کمیته بولس واقع در باغ جنت شیراز  از سوی کمیته بولس و  مشارکت شهرداری منطقه چهار شیراز برگزار شد.

او، بیان کرد: مرحله نخست این دوره از مسابقات در چهار گروه چهار تیمی به صورت دوره ای برپا شد که پس از پایان مرحله گروهی هشت تیم راه یافته به صورت تک حذفی باهم به رقابت پرداختند که در نهایت محمد جعفر جوریز و محسن ستاری از تیم آرین شیراز و حمیدرضا رستگار و مجتبی رخبخش زمین از تیم پارسه جنت شیراز به مرحله نهایی راه پیدا کرده و سرانجام تیم آرین به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات راه یافت.

صالحی، تصریح کرد: تیم پارسه جنت نائب قهرمان هم در مکان دوم قرار گرفت و عباس رئیسی و پیمان فلاحتی از تیم شاهین مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نمودند.

رئیس کمیته بولس و پتانک شهرستان شیراز، ادامه داد: این رقابت ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و جا دارد از همکاری شهرداران مناطق ۴ ، ۹ و یازده شیراز که ما را در توسعه فضای ورزشی و ساخت زمین های پتانک یاری کردند قدردانی کنم.

او، افزود: تا پایان سال ۹۸ شهرستان شیراز از یازده زمین پتانک برخوردار بود اما با همکاری شهرداران مناطق شهرداری شیراز و حیدر اسکندرپور شهردار شیراز ، امروز ما ۳۸ زمین کاملا استاندارد داریم که امیدوارم به توسعه ورزش پتانک کمک کند.

مراسم تجلیل از قهرمانان این دوره از مسابقات با حضور سید جواد کشاورز معاون ورزش اداره تربیت بدنی شهرستان شیراز ، سید هاشم کشاورز رییس کمیته بولس استان فارس، حمزوی رئیس هیات بیلیارد،بولینگ و بولس شهرستان و محمد صالح صالحی رییس کمیته بولس شهرستان شیراز انجام شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عباس سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

آفرین به پتانک فارس که همیشه وهمه جا تواین رشته قهرمان بوده

آخرین اخبار