چاپ کد خبر: 75111
27 بهمن 1400

پیام تسلیت فرمانده لشگر ۱۹ فجر فارس بمناسب درگذشت پدر شهید سردار هاشم اعتمادی

اول فارس: در پی درگذشت حاج علی اکبر اعتمادی پدر شهید سردار هاشم اعتمادی ، ظهراب قنبری فرمانده لشکر ۱۹ فجر فارس با انتشار بیانیه ، ضمن تسلیت ، با خانواده شهید اعتمادی ابراز همدردی نمود. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

حاج علی اکبر اعتمادی

علی اکبر اعتمادی پدر شهید سردار هاشم اعتمادی

بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهید گرانقدر اعتمادی
سلامٌ علیکم
بسیجی بزرگوار مرحوم «حاج علی اکبر اعتمادی» پدر شهید سرافراز «سردار هاشم اعتمادی» رئیس ستاد لشکر ۱۹ فجر و فرمانده تیپ مستقل امام حسن (ع) در دوران دفاع مقدس از خطه شهید پرور سپیدان پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم.
پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و نقش پدران ارجمند این اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

خادم شهداء؛ ظهراب قنبری
فرمانده لشکر ۱۹ فجر فارس
و سرباز سردار شهید هاشم اعتمادی

وات 1 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار