چاپ      کد خبر: 143858
31 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس در پی شهادت شهید جمهور، خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس در پی شهادت شهید جمهور، خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت  منتشر کرد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران
بهزاد شمس الدینی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس در پیامی شهادت خادم الرضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه هوایی بالگرد حامل آنان در منطقه ورزقان تبریز را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با اندوهی فراوان و در نهایت تأثر و تالم حادثه دلخراش سقوط بالگرد که منجر به شهادت شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و همچنین استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان در حین مأموریت شده و به لقاءالله پیوستند را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، ملت شریف ایران ، خاندان مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت دارم. آن مرد الهی و خادم الرضا شایسته و واقعی ملت همه عمر پربرکت خویش را در راه خدمتگزاری به ‌نظام مقدس اسلامی و اعتلای دین و انقلاب سپری کرد و بدون شک شهادت والاترین اجر و پاداش برای سال‌ها مجاهدت خالصانه و تلاش خستگی‌ناپذیر و جهادی این شهید عالی‌قدر عرصه مقدس خدمت بود و به‌یقین نام و یاد نیک این خدمتگزار صدیق و دلسوز نظام اسلامی برای همیشه در خاطر شریف مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز تاسف و تالم از این ضایعه تلخ و جانکاه، از درگاه خداوند متعال، رحمت و غفران واسعه برای رئیس‌جمهور فقید و دیگر شهیدان والامقام این سانحه و صبر جمیل و اجر جزیل برای مردم شریف ایران و خانواده مکرم و بازماندگان این عزیزان ازدست‌رفته را مسئلت می‌نمایم. امیدوارم روح مطهر سید محرومان با روح جد بزرگوارشان حضرت سیدالشهدا و شهدای مظلوم کربلا محشور گردد.
بهزاد شمس الدینی
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار