چاپ کد خبر: 103253
12 بهمن 1401

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس به مناسبت دهه فجر / تجدید پیمان و ادای احترام راهداران به مقام شامخ شهدا

علیرضا راستیار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با صدور پیامی، آغاز ایام الله مبارک دهه فجر را به عموم مردم شریف به ویژه تلاشگران صنعت حمل و نقل، راهداران تبریک گفت.مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای «دارالرحمه» شیراز با حضور مدیران ارشد استانی، مسئولان و جمعی از راهداران استان فارس برگزار شد.

به گزارش اول فارس ، علیرضا راستیار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با صدور پیامی، آغاز ایام الله مبارک را به عموم مردم شریف به ویژه تلاشگران صنعت حمل و نقل، راهداران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

خدای تعالی را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت امام (ره) و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه‌ های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحهای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روحبخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه بزرگ قرن، پس از سال ها، به حیات ملت و اسلام و ارزش های اسلامی، جانی دوباره بخشید و زمینه را برای رسیدن کشور به قله های رفیع عزت، اقتدار و خودباوری در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و فناوری های نوین فراهم کرد.

اینجانب در آستانه چهلمین و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و فرارسیدن ۱۲ بهمن سال روز ورود تاریخی بنیان‌گذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به ملت شریف ایران اسلامی به ‌ویژه جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر و مردم دلاور و همیشه در صحنه استان فارس تبریک عرض می‌نمایم و از پیشگاه خداوند متعال توفیق خدمت بیشتر برای رییس جمهور محترم و کارگزاران دولت مردمی سیزدهم و سعادتمندی روز افزون هم استانی ها خصوصا جامعه بزرگ حمل و نقل استان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

در اولین روز از دهه مبارک فجر سال جاری و با حضور استاندار فارس و سایر مسئولان صورت پذیرفت ؛

تجدید پیمان و ادای احترام راهداران استان با نثار گل به مقام شامخ شهدا

مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای «دارالرحمه» شیراز با حضور مدیران ارشد استانی، مسئولان و جمعی از راهداران استان فارس برگزار شد.

در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، استاندار فارس ، مسئولان دستگاه‌های مختلف استان فارس از جمله پرسنل اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، با حضور در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز، با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای دوران‌های انقلاب و دفاع مقدس، تجدید پیمان کرده و با نثار گل مقام شامخ شهدا را گرامی داشتند و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان تجلیل کردند.

در ادامه هم چنین مراسم میثاق با ولایت و شهدا به مناسبت سالروز ورود پیروزمندانه حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی و آغاز دهه فجر نیز برگزار شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

معصومی چهارشنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

اول فارس کامل در اختیار راهداری هستید..چرا …یعنی هیچ مدیر کل دیگری تبریک نگفتند….

آخرین اخبار