خبر استان فارس

پیام مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز خبرنگار

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز خبرنگار نوشت:هنر هوشمندانه رسانه، جان و روح کالبد توسعه جوامع امروزی است.

به گزارش اول فارس ، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار، مشارکت فعالانه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار سلامت محور را موجب ارتقای روزافزون دستاوردهای این حوزه خواند.

مهندس «ابوذر پاریزی» با قدردانی از همراهی و همدلی همه جانبه اصحاب رسانه فارس با مجموعه سلامت استان، این تعامل سازنده را پشتوانه ای ارزشمند برای دست اندرکاران امر بهداشت و درمان دانست.

در متن پیام مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت آمده است:

توسعه مرزهای دانش بشری در دهه های اخیر، با دستاوردهای ارزشمندی در بهبود زندگی بشر همراه بوده و از جمله جلوه های این روند شتابنده، ارتقای رسانه های جمعی امروزی با بهره مندی از تکنولوژی در بهبود ابعاد مختلف زندگی بوده که در کنار این زیرساخت سخت افزاری، به کارگیری هنر هوشمندانه رسانه در قالب انتشار محتوا، روح و جان این کالبد بوده است.

هنری که در گذر زمان و به واسطه این امر اهمیت یافته و آگاهی در حیات امروزی بشر، از ضرورت روافزونی برخوردار گردیده و این مسیر متعالی، به مدد حضور انسان هایی رونق یافته که با تقویت پیوند اندیشه به زندگی، نویدبخش زندگی بهتر و پویایی جامعه هستند.

عزیزان و فرهیختگان عرصه خبر که با پیشتازی در مسیر حرکت جوامع، چراغی فرا روی انسان گشوده و ترسیم گر فردای بهتر هستند؛ اما این تلاش امیدبخش، در حوزه سلامت، معنایی ارزشمند از رسالتی حیاتی و خطیر را به تصویر می کشد که همواره به مدد همراهی اصحاب رسانه، محقق گردیده است.

خبرنگاران شریف حوزه سلامت استان فارس به عنوان بازویی توانمند در کنار فرزندان خانواده بهداشت و درمان، توانسته اند ضمن انعکاس هنرمندانه این خدمات، در ارائه چالش های جامعه به دست اندرکاران امر سلامت نیز، نقش سازنده ای ایفا کرده و این خدمت شرافتمندانه، ثمره غنی پایبندی این عزیزان به مبانی اخلاق حرفه ای و یقین به رسالت والایی است که برگزیده اند.

به مناسبت روز خبرنگار و با پاسداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» و دیگر نامداران فقید این عرصه، همراهی همیشگی فعالان ارجمند حوزه رسانه با مجموعه سلامت استان را در تمامی رویدادها و مسایل سلامت محور، صمیمانه ارج می نهم.

بی شک خدمت ماندگاری که شما عزیزان با درآمیختن نبوغ و اندیشه خلق می کنید، راهی پرامید فرا روی آیندگان و جلوه ای روشن از توسعه ایران اسلامی خواهد بود.

از خداوند منان، سلامت و بهروزی یکایک شما صاحبان شریف قلم و اندیشه را خواستارم.

مهندس ابوذر پاریزی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز