پیشرفت عمرانی پروژه دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت شیراز به کجا رسید؟

پیشرفت عمرانی پروژه دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت شیراز به کجا رسید؟

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از تلاش شبانه‌روزی به منظور پیشرفت عمرانی پروژه دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت خبر داد و گفت: عملیات آرماتور و قالب‌بندی در حال تکمیل است و برای مراحل نهایی بتن‌ریزی آماده می‌شویم.

به گزارش اول فارس از شیراز، علی‌حسین عباسی با اعلام این خبر که طی روزهای آینده بتن‌ریزی وسیعی در این پروژه انجام می‌شود، اظهار کرد: عملیات آرماتور و قالب‌بندی در حال تکمیل است و برای مراحل نهایی بتن‌ریزی آماده می‌شویم.

وی از پیشرفت این پروژه در سه نوبت کاری خبر داد و افزود: اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت با وجود گرمای طاقت‌فرسای تابستان متوقف نمی‌شود و این امر نشان از روحیه جهادی کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز دارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اشاره به این موضوع که پروژه تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت به صورت شبانه‌روزی در حال پیشرفت است، اظهار امیدواری کرد: این طرح عمرانی زودتر از مهلت تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

عباسی با اشاره به این موضوع که روزشمار پروژه‌ها فعال است، افزود: با تلاش‌های کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز تمامی تلاش خود را به منظور بهره‌برداری زودهنگام با حفظ کیفیت عمرانی بکار می‌گیریم.

وی از عزم راسخ سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز برای پیشرفت سریع پروژه‌ها خبر داد و افزود: پشتیبانی شورای اسلامی شهر، حمایت‌های شهردار کلانشهر شیراز و به ویژه معاونت‌های مالی اقتصادی و فنی و عمرانی نقش ارزنده‌ای در پیشبرد این پروژه داشته است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱ پروژه به همت تلاش‌های کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز به بهره‌برداری رسید و در این طرح‌های عمرانی مقدار ۲۷۰۰ تن آرماتور مصرف شد.

مطالب مرتبط

نحوه ارسال گزارشات مردمی پیرامون تخلفات ،اهمال، سهل‌انگاری و تضییع حقوق شهروندان در شهرداری شیراز

دعوت از شهروندان شیرازی جهت ارسال آثار به مسابقه نقاشی اتحادیه شهرهای تاریخی جهان

واکنش سخنگوی شهرداری شیراز به تخریب ساخت‌وسازهای غیر قانونی در منطقه گویم

نظرات