چاپ کد خبر: 67919
28 شهریور 1400

پیش‌فروش خودروی تارا ایران خودرو آغاز شد+شرایط

ایرانخودرو 2

گروه صنعتی ایران‌خودرو هفتمین پیش‌فروش یکساله محصولات خود در سال ۱۴۰۰ را از امروز (یکشنبه) و با عرضه تنها خودرو، تارا دستی با تنوع رنگ آغاز کرده است؛ متقاضیان این مرحله به مدت سه روز (تا پایان روز سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه) فرصت ثبت‌نام خواهند داشت.

به گزارش اول فارس، این خودروساز ثبت‌نام برای مرحله جدید پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله تارا دستی را از امروز (یکشنبه/۲۸ شهریورماه) آغاز کرده و به مدت سه روز (تا پایان روز سه‌شنبه/۳۰ شهریور ماه)  به اجرا می‌گذارد. موعد تحویل خودروها اردیبهشت تا مهرماه سال ۱۴۰۱ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، تعیین شده است.

نارا

پس از اتمام مهلت ثبت‌نام طبق روال همه طرح‌های فروش ایران‌خودرو، یک روز بعد (چهارشنبه/ ۳۱ شهریورماه) قرعه‌کشی را برای تعیین منتخبان در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام خواهد شد و مراسم قرعه‌کشی به صورت مستقیم از سایت ایران‌خودرو به نشانی www.ikco.ir پخش خواهد شد.

اسامی مشتریان نهایی نیز حداکثر سه روز پس از پایان زمان ثبت‌نام از طریق سایت فروش محصولات این شرکت به نشانی esale.ikco.ir که ثبت‌نام نیز از طریق همین سایت صورت می‌پذیرد. ضمن اینکه پیامک نیز برای منتخبان ارسال خواهد شد. پس از مشخص شدن برندگان این طرح، (مشتریان نهایی) ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را معادل ۱۴۰ میلیون تومان واریز و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار