چاپ کد خبر: 67658
26 شهریور 1400

چرا جریمه یک میلیونی را یک میلیون و پنجاه باید بریزیم؟

جانشین پلیس راهور ناجا علت تفاوت مبلغ جریمه اعلامی با میزان جریمه درج شده در پیامک‌های پلیس را تشریح کرد.

به گزارش اول فارس، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا  در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها به فارس گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا خروج پلاک های بومی از شهر های قرمز و نارنجی و ورود پلاک های غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع است.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که در حال حاضر جریمه یک میلیون تومانی تردد در شهر قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی تردد در شهر نارنجی لحاظ می‌شود در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که چرا در پیامک های ارسالی پلیس، مبلغ جریمه یک میلیون تومانی ، یک میلیون و ۵۰ هزار تومان یا جریمه ۲۰۰ هزار تومانی تردد غیرمجاز شبانه۲۱۰ هزار تومان درج می شود گفت: این افزایش مبلغ جریمه ناشی از ۵ درصد افزایش جریمه سالانه است که بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب سال ۱۳۸۹ مجلس شورای اسلامی به صورت سیستمی و اتوماتیک اعمال می شود.

658

6987

وی با اعلام این مطلب که ماموران گشتی پلیس راه و راهور ناجا و دوربین‌های هوشمند تخلفات و ترددهای غیرمجاز را ثبت می کنند در خصوص چگونگی تردد در جاده‌های کشور اعلام کرد: افراد می‌توانند برای تردد در جاده‌ها از طریق سایت فرمانداری مجوز تردد اخذ کنند.

وی گفت: تردد شبانه از ساعت۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرهای کشور ممنوع بوده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی تردد غیر مجاز برای متخلفان ثبت خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

همشهری سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

در خصوص مجوز تردد از فرمانداریها
فرمانداری تهران در فرمانداری بسته یه سرباز گذاشته که پاسخ گو مردم باشه مجوزی صادر نمیکنه اگه هم مجوز صادر کنه مربوط به خانواده ودوستان و آشنایان خودشه بقیه مردم هیچ ،فرمانداری شهرستانها هم همینطور ، در کافی نت ثبت نام کردم در استان رشت هزینه کردم ،ترتیب اثر ندادن،همش سر کاری ، دروغ ،مملکت خلاصه شده از د…………ر

خادمیان جمعه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

آیا درصورت نپرداختن در موعد مقرر، این جریمه ها دوبرابر میشه؟

آخرین اخبار