چاپ کد خبر: 106121
18 اسفند 1401

چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

 چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

روش‌های مختلفی برای وصل کردن گوشی به تلویزیون وجود دارد. با کمک این روش‌ها می‌توانید به آسانی عکس‌ها و فیلم‌های گوشی خود را داخل تلویزیون تماشا کنید. پس چرا گوشی به تلویزیون وصل نمی‌شود؟ گاهی به دلایل مختلف که بستگی به روش انتخابی شما دارد، ممکن است این اتصال برقرار نشود. در مطلب آموزش وصل نشدن گوشی به تلویزیون، نگاهی به دلایلی خواهیم داشت که باعث بروز این مشکل می‌شوند. هم‌چنین، راهکارهایی را هم برای حل این مشکل معرفی خواهیم کرد.

چرا گوشی با کابل به تلویزیون وصل نمیشود؟ بررسی راه‌حل مشکل وصل نشدن گوشی به تلویزیون

یکی از روش‌های ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون، استفاده از کابل USB و HDMI است. اگر نمی‌توانید با این کابل‌ها اتصال تلویزیون و گوشی خود را برقرار کنید، دلایل زیر را مورد بررسی قرار دهید:

استفاده از کابل نامناسب

ممکن است کابل USB که برای این کار انتخاب کرده‌اید، از انتقال داده پشتیبانی نمی‌کند. اگر از کابلی استفاده می‌کنید که فقط قابلیت شارژکردن گوشی را دارد، نمی‌توانید داده‌ایی را با کمک آن منتقل کنید. پس برای اطمینان بیشتر کابل دیگری را امتحان کنید.

تنظیمات نادرست گوشی

هنگام اتصال گوشی به کابل روی صفحه آن یک پنجره ظاهر می‌شود تا گزینه مناسب را برای اتصال خود انتخاب کنید. اگر گزینۀ دستگاه رسانه‌ای MTP انتخاب شده است، باید آن را به MSC یا سایر گزینه‌های مرتبط تغییر دهید.

هنگ‌کردن دستگاه‌ها

ممکن است گوشی یا تلویزیون دچار یک باگ کوچک شده باشند. با ری‌استارت کردن هر دو دستگاه می‌توانید این باگ‌ها را رفع کنید.

 چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

با روش‌های بی‌سیم، چرا گوشی به تلویزیون وصل نمی‌شود؟

اگر قصد دارید که گوشی را با وای فای به تلویزیون وصل کنید و موفق نمی‌شوید، باید عوامل زیر را مورد بررسی قرار دهید. فرقی نمی‌کند که از فناوری Mirroring Screen ، Casting یا غیره استفاده می‌کنید، در هر صورت بروز این مشکل دلایل زیادی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

باگ‌های نرم‌افزاری؛ اولین دلیل متصل نشدن گوشی به تلویزیون

بعضی وقت‌ها دستگاه‌های الکترونیکی دچار باگ می‌شوند و هنگ می‌کنند. ممکن است، تلویزیون، گوشی موبایل یا حتی مودم شما دچار یک مشکل نرم‌افزاری کوچک شده باشد و همین موضوع در روند اتصال اختلال ایجاد می‌کند. پس یک‌بار گوشی خود را ری‌استارت کنید. هم‌چنین، تلویزیون و مودم خود را خاموش کنید و به مدت چند ثانیه از برق بیرون بکشید. سپس دوباره برای برقراری اتصال تلاش کنید.

به علاوه، در تنظیمات برخی از تلویزیون‌ها گزینه ریست فکتوری وجود دارد که می‌توانید از این گزینه هم استفاده کنید. برای امتحان‌کردن این گزینه به منوی اصلی تنظیمات مراجعه کرده و در زیرگزینۀ  service menu  یا مشابه آن به دنبال  reset factory  باشید.

عدم پشتیبانی سیستمی؛ دومین علت رایج وصل نشدن گوشی به تلویزیون

ممکن است تلویزیون یا گوشی شما قابلیت اتصال بی‌سیم و پشتیبانی از  Screen Mirroring را نداشته باشد. البته این موضوع بیشتر در تلویزیون‌های قدیمی دیده می‌شود تا در تلویزیون‌های نسل جدید که اکثر آن‌ها به این فناوری مجهز شده‌اند. در تلویزیون‌های قدیمی‌تر می‌توانید این مشکل را با خرید یک دانگل مخصوص یا Chromecast  حل کنید.

از طرف دیگر، این امکان هم وجود دارد که گوشی همراه شما از این قابلیت‌ها پشتیبانی نمی‌کند. بد نیست بدانید که گوشی شما باید حداقل به اندروید نسخه ۴.۲ مجهز باشد. گوشی‌های اپل هم با قابلیتی به نامAirplay  به تلویزیون متصل می‌شوند. به هر حال، برای اطمینان می‌توانید مدل گوشی و تلویزیون خود را در اینترنت سرچ کنید تا مطمئن شوید که امکان وصل‌کردن بی‌سیم آن‌ها به سایر دستگاه‌ها وجود دارد.

 چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

بررسی تنظیمات تی‌وی برای آموزش وصل نشدن گوشی به تلویزیون

در برخی از مدل‌های تلویزیون قابلیت مربوط به اتصال بی‌سیم به صورت پیش‌فرض فعال نیست. در این صورت باید ابتدا گزینه‌ای را در تنظیمات تلویزیون خود فعال کنید یا این که حتی دکمۀ را روی کنترل فشار دهید. این گزینه‌ یا دکمه بسته به مدل تلویزیون شما متفاوت است. اگر دکمه مرتبطی روی کنترل تلویزیون خود مشاهده نمی‌کنید،Source  را فشار دهید و سپس گزینه Screen mirroring  یا گزینه‌های مشابه را انتخاب کنید.

اگر از روش بالا موفق نشدید، می‌توانید در تنظیمات تلویزیون خود هم در مسیری چون Menu ->Network -> Mirroring این قابلیت را پیدا و فعال کنید.

در نظر داشته باشید که برای اتصال آیفون به تلویزیون، باید از قابلیت Airplay استفاده کنید. بنابراین، در تلویزیون خود هم باید به دنبال چنین گزینه‌ای باشید. در تلویزیون‌های سامسونگ این گزینه را می‌توانید در مسیر زیر پیدا کنید:

  • وارد تنظیمات تلویزیون خود شوید.
  • گزینۀ General  و پس از آن Apple AirPlay settings را انتخاب کنید.
  • در این قسمت باید گزینۀ AirPlay را روی on تنظیم کنید. اگر این گزینه از قبل فعال بود، یک‌بار آن را خاموش و دوباره روشن کنید.
  • حالا احتمالا مشکل وصل نشدن گوشی به تلویزیون حل شده است. در غیر این صورت به سراغ راهکارهای بعدی بروید.

 چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

متصل‌نبودن تلویزیون و گوشی به شبکه یکسان؛ رایج‌ترین دلیل وصل نشدن تلویزیون و گوشی

در نظر داشته باشید که اگر گوشی و تلویزیون شما هر دو به یک شبکه Wi-Fi یکسان متصل نباشند، اتصالی بین آن‌ها برقرار نمی‌شود. برای اطمینان خاطر بد نیست که در تنظیمات تلویزیون خود Network Setup یا Network settings را باز کرده و نام شبکه وای فای متصل را بررسی کنید. ممکن است نام وای فای را در زیر گزینهWireless  پیدا کنید.

تاییدنکردن مجوز دسترسی؛ علت وصل‌نشدن گوشی به تلویزیون ال جی وغیره

زمانی که قصد دارید گوشی اندروید یا آیفون خود را به تلویزیون متصل کنید، احتمالا هم روی تلویزیون و هم روی صفحه گوشی یک پنجره ظاهر می‌شود و از شما می‌پرسد که آیا این دو دستگاه اجازه دارند که به یکدیگر متصل شوند یا خیر. شما برای تایید این پنجره یا باید گزینۀ Allow  را انتخاب کنید یا باید کدی را که روی تلفن یا تلویزیون شما ظاهر می‌شود، در دستگاه دیگر وارد کنید. در غیر این صورت، اتصالی برقرار نخواهد شد.

وصل‌نشدن تلویزیون به وای فای؛ از دیگر دلایل قطع اتصال گوشی و تلویزیون

گاهی تلویزیون‌ها برای اتصال به وای فای دچار مشکل می‌شوند. در صورت امکان آن‌ها را با کمک یک کابل و به صورت سیمی به مودم وای فای متصل کنید.

 چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

روشن بودن بلوتوث؛ عجیب‌ترین دلیل متصل‌نشدن گوشی به تلویزیون

تجربه ثابت کرده است که روشن‌بودن بلوتوث گوشی گاهی باعث ایجاد اختلال در اتصال می‌شود. شاید تداخلی بین امواج وای فای و بلوتوث به وجود می‌آید که این مشکل را ایجاد می‌کند. در هر صورت، خیلی ساده بلوتوث گوشی خود را خاموش کنید. اگر موفق نمی‌شوید، مشکل خاموش نشدن بلوتوث را مطالعه کنید.

استفاده از VPN؛ از مهم‌ترین علت‌های عدم اتصال گوشی و تلویزیون

روشن‌بودن VPN یکی دیگر از دلایلی است که گاهی مانع از اتصال گوشی به تلویزیون می‌شود. پس وی‌پی‌ان خود را خاموش کرده و دوباره اقدام کنید.

فعال بودن قابلیت Auto Protection Time ؛ علت وصل نشدن گوشی به تلویزیون سامسونگ وغیره

حتما شنیده‌اید که نمایش تصاویر ثابت به نمایشگر تلویزیون‌ها آسیب وارد می‌کند. بنابراین، شرکت‌های مختلف برای در امان بودن از این آسیب، فناوری‌های متفاوتی را در تلویزیون‌های خود پیاده‌سازی کرده‌اند. برای مثال تلویزیون‌های برند سامسونگ به قابلیت Auto Protection Time مجهز شده‌اند. در صورت روشن‌بودن این قابلیت، تلویزیون سامسونگ در هنگام نمایش یک تصویر ثابت خود را محافظت می‌کند.

این ویژگی بسیار عالی به نظر می‌رسد؛ اما بسیاری از کاربران تجربه کرده‌اند که روشن‌بودن آن اتصال گوشی به تلویزیون را با اختلال همراه می‌کند. بنابراین، باید چرخی میان تنظیمات تلویزیون خود بزنید و اگر چنین گزینه‌ای مشاهده کردید، آن را غیرفعال کنید.

در تلویزیون‌های سامسونگ اگر مسیر  Settings > General > System Manager

را پشت سر بگذارید، به این گزینه خواهید رسید و می‌توانید آن را خاموش کنید.

 چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

وارد نشدن نام گوشی در لیست تلویزیون

ممکن است به صورت تصادفی امکان اتصال تلویزیون خود به گوشی را غیرفعال کرده باشد. برای بررسی بیشتر این موضوع باید در تنظیمات تلویزیون خود نگاهی به لیست دستگاه‌هایی بیندازید که اجازه اتصال به آن را دارند.

در تلویزیون‌های سامسونگ برای دسترسی به این لیست باید مسیر Settings > General > External device manager > Device connection manager > Device list را پشت سر بگذارید. سپس نام گوشی خود را انتخاب کرده و آن را روی حالت Allow تنظیم کنید.

در  سایر تلویزیون‌ها هم باید مسیرها و گزینه‌های مشابه را امتحان کنید تا به این گزینه برسید.

تنظیمات پهنای باند مودم برای حل مشکل وصل نشدن گوشی به تلویزیون

مودم‌های جدید از دو پهنای باند ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کنند. در واقع با توجه به موقعیت و به صورت خودکار روی یکی از این گزینه‌ها تنظیم می‌شوند. اگر مودم شما هم چنین قابلیتی را داشته باشد، احتمالا دلیل وصل‌نشدن گوشی به تلویزیون همین موضوع باشد. چرا که معمولا سخت افزار تلویزیون‌ها از پهنای باند ۵ گیگاهرتز پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین، تنها راه‌حل مراجعه به تنظیمات مودم و قرار دادن آن روی ۲.۴ هرتز است.

پشتیبانی‌نکردن برنامه؛ دلیل پخش نشدن فیلم گوشی در تلویزیون

اگر تنها هنگام اجرای برخی برنامه‌های خاص اتصال بین گوشی و تلویزیون شما دچار مشکل می‌شود، احتمالا برنامه موردنظر مانع خواهد شد. معمولا برنامه‌های اشتراکی مثل Netflix اجازه به‌اشتراک‌گذاشتن صفحه نمایش گوشی با تلویزیون را نمی‌دهند.

به روزرسانی دستگاه‌ها؛ علت عجیب وصل نشدن گوشی به تی‌وی

اگر به تازگی گوشی یا تلویزیون خود را آپدیت کرده‌اید و پس از آن برای اتصال این دو دستگاه با مشکل مواجه شدید، احتمالا مشکل از نسخۀ آپدیت است. برای رفع آن راهی نیست جز این که دوباره گوشی یا تلویزیون خود را به‌روزرسانی کنید یا منتظر نسخه‌های جدید باشید.

برقراری اشتباه اتصال میان گوشی و تلویزیون

ممکن است که مراحل اشتباهی را پشت سر می‌گذارید که اتصال به صورت صحیح برقرار نمی‌شود. مسیری که باید انتخاب کنید، بستگی به مدل گوشی و برند تلویزیون شما دارد؛ اما در ادامه ما چند نمونه از راه‌های برقراری اتصال صحیح را مرور خواهیم کرد:

  • برخی از برنامه‌ها مثل یوتیوب امکان پخش مستقیم ویدیو از روی گوشی اندرویدی یا آیفون به تلویزیون را فراهم آورده‌اند. در این برنامه‌ها گزینۀ cast تعریف شده است که آیکونی شبیه به یک مربع با آنتن وای‌فای در کنار آن دارد. کافی است که این گزینه را انتخاب کرده و بعد اجازه دسترسی تلویزیون به تلفن را صادر کنید. برای این کار باید Allow را انتخاب کرده و در صورت نیاز کد تایید را وارد کنید.

اگر دکمه Cast  را در برنامه نمی‌بینید، روی گزینۀ Share  ضربه بزنید و سپس AirPlay  را در آیفون و گزینه‌های مشابه مثل wifi direct  را برای اندروید انتخاب کنید. سپس سایر مراحل را هم پشت سر بگذارید تا اتصال برقرار شود.

 چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

  • در گوشی‌های آیفون می‌توانید Control Center را باز کرده و سپس روی گزینۀ Screen Mirror ضربه بزنید. آیکون این گزینه شبیه به دو مربع تودرتو است. حالا کافی‌ست که نام تلویزیون خود را انتخاب کنید.
  • برای اتصال گوشی اندوریدی به تلویزیون هم باید با کشیدن انگشت از سمت بالای صفحه به پایین، منوی تنظیمات سریع را باز کنید. سپس گزینۀ screen Mirror یا Smart View را انتخاب کنید.

 چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

  • اگر تمام راه‌های بالا را پشت سر گذاشتید؛ ولی هم‌چنان مشکل اتصال بر سرجای خود بود، بد نیست که از یک برنامه جانبی کمک بگیرید. اپلیکیشن‌های زیادی برای این کار در گوگل پلی و غیره وجود دارند که smart view cast to tv یکی از آن‌هاست.

معرفی ۳ روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

 چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

برای همه ما پیش آمده است که بخواهیم چیزی را که در گوشی است، به تمامی اعضای خانواده نشان دهیم! در این صورت با خودمان می گوییم که اگر بتوانید آن را در تلویزیون نمایش دهیم، همه به راحتی می توانند آن را ببینند. حتی گاهی اوقات باتری گوشی ما کم است و نمی توانیم یک ویدئوی طولانی را به همه نشان دهیم. در این صورت با اتصال گوشی به تلویزیون به راحتی می توان به همه افرادی که در آن جا نشسته اند، آن ویدئو را نشان داد. یکی از سوالاتی که کاربران زیادی با آن روبرو می شوند، این است که چگونه می توان گوشی موبایل را به تلویزیون وصل کرد؟ در این مقاله به بررسی راه کار های مختلفی برای انجام این کار می پردازیم.

چگونه گوشی خود را به تلویزیون وصل کنیم؟

اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که می خواهید از تلویزیون خانه برای نمایش محتوای موبایل استفاده کنید، حتماً تا کنون سعی کرده اید که این کار را انجام دهید. روش های مختلفی برای آن وجود دارد که روز به روز با پیشرفت موبایل و تلویزیون این کار راحت تر انجام می شود. ۳ راه راحت و حرفه ای برای این کار وجود دارد که در این بخش به بررسی کامل آن ها می پردازیم! البته برخی از این راه ها مربوط به برند های خاصی از موبایل هستند اما برخی دیگر برای همه برند ها جواب می دهند. در این قسمت به بررسی این سه راه می پردازیم.

 چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

استفاده از کابل اچ دی ام ای برای اتصال گوشی به تلویزیون

اولین و بهترین راه برای اتصال گوشی به تلویزیون استفاده از کابلی است که بتواند محتوای موبایل را در تلویزیون نمایش دهد. کابل HDMI یکی از کاربردی ترین کابل هایی است که با استفاده از آن می توان صدا و تصویر را با کیفیت بسیار بالا منتقل کرد. با اتصال این کابل به موبایل و تلویزیون به راحتی می توانید هر کاری که در موبایل انجام می دهید را در تلویزیون خود مشاهده کنید. از اتصال گوشی به تلویزیون با کابل اچ دی ام ای برای کار های مختلفی استفاده می شود؛ مثلاً اگر می خواهید بخشی از موبایل را به دوستان خود آموزش دهید، کافی است آن را به تلویزیون وصل کنید و در یک صفحه نمایش بزرگ آن را آموزش دهید.

کابل اچ دی ام ای معمولاً هزینه زیادی ندارد و برای انواع موبایل ها وجود دارد. استفاده از این کابل راحت ترین روش برای انتقال تصویر و صدا از موبایل به تلویزیون است! اگر می خواهید یک راه همیشگی، آسان و در دسترس برای چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون با Smart View

با پیشرفت تکنولوژی روش های اتصال موبایل به تلویزیون هم توسعه پیدا کرده است. تا چند سال پیش کاربران برای اتصال موبایل به کامپیوتر از کابل شارژ گوشی یا همان کابل USB استفاده می کردند تا بتوانند تنها بخش محدودی از تصویر و صدای موبایل خود را روی تلویزیون ببینند. این مسئله باعث شد تا شرکت های تولید کننده موبایل به فکر توسعه سیستم عامل خود باشند؛ به طوری که برخی از شرکت های سازنده موبایل در حال حاضر نرم افزار اختصاصی خود را برای اتصال به تلوزیون ها دارند.

اگر کاربری هستید که از موبایل های سامسونگ استفاده می کنید، قابلیت Smart View در موبایل شما وجود دارد که امکان اتصال به تلویزیون های سامسونگ را می دهد. حالا چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم؟ کافی است این قابلیت را فعال کنید. با این کار به راحتی می توانید محتوای موبایل خود را از جمله فیلم، عکس، موزیک و… را در تلویزیون خانه نمایش دهید. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به استفاده از کابل ندارید و همه چی به صورت وایرلس و بی سیم انجام می شود. هنگام اتصال موبایل به تلویزیون یک کد عبور از شما می خواهد که می توانید آن را روی تلویزیون خود مشاهده و در موبایل خود وارد کنید تا وصل شود.

 چرا گوشی به تلوزیون وصل نمی شود؟ معرفی چند روش ساده برای وصل کردن گوشی به تلویزیون

استفاده از اندروید باکس برای اتصال گوشی به کامپیوتر

یکی دیگر از ابزار هایی که در حال حاضر در اختیار کاربران قرار دارد، ابزار اندروید باکس است. این ابزار، یک ابزار کاملاً جداگانه است که با استفاده از آن می توانید تلویزیون خود را به یک وسیله همه کاره تبدیل کنید. با اتصال این ابزار شما دیگر نیازی به استفاده از فلش مموری برای مشاهده فیلم نخواهید داشت و می توانید فیلم های خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید. اندروید باکس ها همان طور که از اسمشان پیدا است، یک سیستم عامل اندروید در اختیار شما قرار می دهند که با استفاده از آن می توانید به وب گردی بپردازید و کار های روزمره خود را انجام دهید.

برخی از تلویزیون ها از قابلیت Smart پشتیبانی نمی کنند اما دارای کابل اچ دی ام ای هستند. اگر بخواهید تلویزیون را عوض کنید، ممکن است هزینه آن برایتان سنگین باشد اما به راحتی می توانید یک اندروید باکس برای تلویزیون خود تهیه کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

همچنین هیچ وقت با مشکل کمبود حافظه روبرو نخواهید شد و نیازی به استفاده از کارت حافظه ندارید! زیرا این دستگاه کوچک اصلاً نیازی به این چیز ها ندارد و می توانید با اتصال به اینترنت از طریق وای فای، همه چیز را در دنیای آنلاین مشاهده کنید.

  • برند گوشی توی نحوه اتصال به تلویزیون تاثیر دارد؟

بله، هر کدام از برندها مثل سامسونگ، شیائومی، آیفون و غیره شیوه منحصر به فرد خود را برای اتصال به تلویزیون دارند که در این مقاله به صورت مختصر به آن ها اشاره کردیم.

  • مدل و برند تلویزیون در اتصال گوشی چه نقشی دارد؟

تلویزیون های جدیدتر قابلیت پشتیبانی بهتری از نسخه های به روز اندروید و آی او اس دارند و این یعنی سرعت و کیفیت بهتر.

  • مشکل وصل نشدن گوشی به تلویزیون را چطور حل کنیم؟

مشکل وصل نشدن گوشی به تلویزیون در اغلب موارد به خاطر هماهنگ نبودن ورژن اندروید یا آی او اس گوشی با سیستم عامل تلویزیون است. برای حل این مشکل باید هم دستگاه موبایل و هم تلویزیون را به آخرین نسخه اپدیت کنید.

نتیجه گیری کلی مقاله

روش‌های دیگری را برای اتصال گوشی به تلویزیون امتحان کنید

در این مقاله آموزش وصل نشدن گوشی به تلویزیون، دلایل بروز این مشکل را با هم بررسی کردیم. در نهایت، توصیه می‌کنیم که از روش‌های دیگری برای اتصال گوشی به تلویزیون استفاده کنید. آیا شما با راهکارهای گفته شده موفق به وصل کردن گوشی به تلویزیون خود شدید؟

در این مقاله همچنین به بررسی ۳ راه کار برای اتصال موبایل به تلویزیون پرداختیم که این روز ها نیاز اساسی هر خانوده ای است! اگر شما هم روش خاصی برای اتصال موبایل به تلویزیون می شناسید، با ما در میان بگذارید. همچنین اگر سوالی دارید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

کاربران بسیاری مثل شما با این مشکل مواجه هستند، پس اگر راهکار دیگری می‌شناسید، حتما در بخش نظرات مطرح کنید. هم‌چنین، اگر از راهکاری جواب گرفتید، حتما تجربیات خود را با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

دلایل لرزش موتور خودرو کدامند؟ به همراه روش‌ های تشخیص و رفع عیب

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

فرهاد شنبه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

ممنون،،ولی خیلی تبلیغ سامسونگ رو کردید،،تو هر چند خط یه سامسونگ نوشتید،،،متوجه شدیم

آخرین اخبار