چاپ کد خبر: 69965
14 مهر 1400

مرگ همه اعضای یک خانواده در تصادف خونین جاده یاسوج – شیراز

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:برخورد خودرو سواری پژو پارس با کامیون ساعت: ۱۶:۲۸ محور مواصلاتی یاسوج به شیراز(روستای گنجگان) منجر به کشته شدن همه اعضای یک خانواده شد

تصادف یاسوج به شیراز

به گزارش اول فارس، جهانبخش وحدت نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز عصر ساعت ۱۶ و ۲۸ دقیقه این خبر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج دریافت شد.

وی افزود: برخورد خودروی سواری پژو پارس با کامیون در حوالی روستای گنجگان در جاده یاسوج به شیراز رخ داد.

وحدت نژاد تصریح کرد: بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: به دلیل شدت جراحات و عمق حادثه چهار نفر از اعضای یک خانواده در محل حادثه جان باختند.

.

در این حادثه دلخراش همگی اعضای یک خانواده،
دو کودک ۴ و ۹ ساله
آقای ۳۵ ساله و خانم ۳۴ ساله جان خود را از دست دادند.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار