چاپ کد خبر: 78337
26 اسفند 1400

کار زیبا و بیادماندنی عروس و داماد کرمانشاهی با هزینه جشن ازدواج شان

عروس و داماد

عروس و داماد نیکوکار سرپل ذهابی با حضور در زندان قصرشیرین و با اهدای هزینه مراسم جشن عروسی خود موجبات آزادی دو زندانی مالی از زندان را فراهم کردند.

به گزارش اول فارس، پرویر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این خصوص، گفت: این زوج جوان با حضور در دادگستری شهرستان سرپل ذهاب و هماهنگی و همراهی رئیس دادگستری شهرستان با حضور در زندان قصرشیرین مقدمات آزادی دو زندانی مالی را فراهم کردند.

وی با تقدیر از این اقدام شایسته که ریشه در فرهنگ دینی اسلامی مردم این سرزمین دارد افزود: به یقین خیرات و مبرات این اقدام حسنه به زندگی این زوج جوان برخواهد گشت.

این زوج جوان بدون اینکه حاضر شوند حتی نامی از آنها ذکر شود، هدف خود از این اقدام خداپسندانه را رواج ازدواج‌های ساده و همچنین نشر فرهنگ احسان و نیکوکاری در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد بیان و عنوان کردند: شایسته دیدیم در اعیاد شعبانیه و نیز در آستانه نوروز، کاری کنیم که این افراد به آغوش خانواده های خویش برگردند.

به گفته حیدری رئیس دادگستری شهرستان سرپل ذهاب این زوج علاوه بر زمینه آزاد سازی دو زندانی که مبلغی حدود ۳۰۰ میلیون ریال بوده است، یک دستگاه آب سرد کن به زندان قصرشیرین و نیز ۲۰ میلیون ریال هدیه تولد به فرزند تازه متولد شده یکی از زندانیان اهدا کردند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار