• 21 / تیر 1403 / 17:52
  • شناسه خبر : 148832

کاهش ساعت کاری ادارات استان فارس در شنبه ۲۳ تیر به دلیل گرمای هوا

ساعت کاری ادارات و سازمانهای استان فارس به دلیل ماندگاری گرمای هوا، شنبه ۲۳ تیر از ۶ تا ۱۱ اعلام شد.

به گزارش اول فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: با استناد به دومین مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (موسسات عمومی دولتی، غیردولتی و بانک‌ها، شنبه، ۲۳ تیر از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است
محسن نعمتی اعلام کرد: دادگستری‌های سراسر استان فارس هم تا پایان فصل اوج مصرف (شهریور ماه) در روز‌های پنجشنبه به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت‌کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالا‌های ضروری هم شنبه، ۲۳ تیر باز هستند و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.
نعمتی تاکید کرد: مراکز تجاری پرمصرف با همکاری شرکت‌های توزیع برق و اصناف، زمینه کاهش مصرف برق را با هر روش ممکن از جمله تعطیلی این مراکز از ساعت ۱۱ تا ۱۷ فراهم کنند.

مطالب مرتبط

اطلاعیه استخدام در پلیس فارس برای مقطع درجه داری(+ویدئو)

محکومیت عامل آتش سوزی« جنگل‌های خفر » به ۱۰ سال زندان و پرداخت خسارت

اعتراض رئیس ستاد دکتر پزشکیان به عزل و نصب مدیران و استخدام ها در ادارات استان فارس

نظرات

  • باهر

    تاریخ : ۲۲ - تیر - ۱۴۰۳

    خیلی از مغازه ها و میوه فروشی ها و سایر کاسبان هم لامپهای پرمصرف دارند و هم تعداد لامپهای انها زیاد هست و از روز هم محیط انها روشن تر هست.لذا بایستی تمهیداتی در نظر گرفته شود که انها حداقل در این شرایط بحرانی مصرف خود را به نصف کاهش دهند و این امر اجباری هم باشد.