چاپ       کد خبر: 136288
16 اسفند 1402
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اعلام کرد

کسبه برای تبدیل جواز کسب کاغذی به شناسه یکتا فقط تا پایان سال فرصت دارند

انجام فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا به‌صورت رایگان و غیر حضوری انجام می شود.

به گزارش اول فارس، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا به‌صورت رایگان و کاملا غیر حضوری از طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی .mojavez.ir انجام می‌شود و به حکم قانون تا پایان سال ۱۴۰۲باید همه مجوزهای قدیمی به شناسه یکتا تبدیل شوند.

مرتضی شریفی امروز، ۱۶ اسفندماه با اعلام این خبر گفت: آن دسته از پروانه‌ کسب‌هایی که از ابتدای سال ۱۴۰۳خارج  از درگاه ملی مجوزها صادر شده و یا فاقد شناسه یکتا باشند، فاقد اعتبار قانونی بوده و صاحبان آن‌ها دچار مشکلات مالیاتی، بانکی و دریافت خدمات دولتی خواهند شد.

وی با اشاره به نحوه فرایند ثبت در خواست‌ها، افزود: همه ثبت درخواست‌ها برای هر نوع مجوز از جمله پروانه کسب صرفا باید از درگاه ملی مجوزها و به صورت غیر حضوری انجام شود و مجوزها و پروانه‌های کسب فاقد شناسه یکتا ثبت شده درqr.mojavez.ir  فاقد وجاهت قانونی خواهد بود.

شریفی در پایان گفت: تمامی کسبه و فعالان اقتصادی که برای دریافت مجوز الکترونیکی نیاز به راهنمایی دارند، می‌توانند در سطح شهر شیراز به اتاق اصناف مرکز استان و یا اتحادیه صنفی مربوطه و در سطح شهرستان‌های استان نیز به اتحادیه صنفی مربوطه مراجعه کنند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار