چاپ کد خبر: 56269
16 خرداد 1400

کشته شدن دلخراش سه نوجوان در طلائیه شیراز + تصاویر

حوادث شیراز|به گزارش اول فارس از شیراز، محمد هادی قانع با اعلام خبر تصادف مرگبار در بلوار طلاییه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: امشب یک مورد حادثه واژگونی خودرو در بلوار طلاییه، مقابل شهرک سبحان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با سه سرنشین نوجوان (حدوداً ۱۵ ساله) به دلیل نامشخصی در مسیر بلوار طلاییه با ستون برق برخورد کرده است.

او تصریح کرد: برخورد خودرو با ستون برق حاشیه خیابان این احتمال را می‌داد که سرعت خودرو بالا بوده و پس از عدم کنترل و انحراف از مسیر اصلی به شدت با ستون برق برخورد کرده است هرچند که علت دقیق حادثه توسط پلیس راهور اعلام می‌شود.

قانع افزود: بر اثر این سانحه سه سرنشین در داخل خودروی متلاشی شده محبوس بودند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم، بخش‌های از بدنه خودرو را با تجهیزات هیدرولیکی برش داده و افراد محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند، هر سه نفر تحویل عوامل اورژانس شدند که مشخص شد متأسفانه هر سه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند.

او بیان کرد: در نهایت محل ایمن‌سازی و برای بررسی بیشتر تحویل عوامل پلیس راهور شد.

محمد هادی قانع یادآور شد: خلوتی معابر نباید باعث شود که رانندگان و مخصوصاً افراد جوان از فرصت استفاده کرده و با سرعت بیشتری در معابر رانندگی کنند؛ رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی همواره باید مدنظر رانندگان باشد.

تصادف شیراز 1

تصادف شیراز 2

تصادف شیراز 3

عضو کانال خبرفوری واتساپ ” اول فارس “شوید

واتس اپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نازنین چهارشنبه , ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

تسیلت مقصر خودشون هس ماشین یواشکی بردن

احمد دوشنبه , ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۴:۲۱

تسلیت عرض مکنم مقصر پدر این نوجوانان بودند که ماشین به انها دتده اند

ناشناس یکشنبه , ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

در صفحه جستجوی گوگل این خبر را دیدم و یک خبر مشابه هم نظرم را جلب کرد که مربوط به نیر‌سال ۱۳۹۹ است. خیلی عجیبه در آن موقع نیز برخورد یک دستگاه خودروی ساینا در همین مکان به نیر برق سبب مرگ یک جوان و‌ مجروحیت دو‌ جوان سرنشین دیگر شده‌ بود!

آخرین اخبار