چاپ کد خبر: 90422
31 تیر 1401

کشته شدن ۶ نفر بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در شهرستان استهبان+فیلم

سیل

فرماندار استهبان با اشاره به بارندگی شدید و وقوع سیل در منطقه رودبال ایج شهرستان استهبان گفت: در پی بروز این حادثه شش نفر جان باختند و امکان افزایش تعداد جانباختگان وجود دارد.

یوسف کارگر شامگاه جمعه  اظهار کرد: ساعت ۵ تا ۵:۳۰ بعدازظهر امروز بارندگی شدید در منطقه رودبال ایج در بخش مرکزی استهبان منجر به وقوع سیل شد.

فرماندار استهبان ادامه داد: عده‌ای که برای تفریح به این منطقه مراجعه کرده بودند و در کنار رودخانه حضور داشتند، دچار سیل می‌شوند.

وی گفت: این حادثه ۶ کشته به جا گذاشت که چهار نفر زن و دو نفر مرد از جانباختگان این حادثه بودند.

کارگر گفت: هم‌اکنون در حال پایش منطقه هستیم و امکان دارد آمار تعداد جانباختگان افزایش یابد.

وی اظهار داشت: دو نیروی امدادی از شهرستان فسا و دو نیرو از شهرستان داراب به منطقه اعزام شدند و از شیراز هم یک تیم متخصص که حدود ۶۰ تا ۷۰ نفر هستند در حال اعزام به منطقه هستند.

فرماندار استهبان گفت:در حال حاضر ستادی برای اسکان خانواده متوفیان و ستادی هم برای بحران و امدادرسانی و پایش منطقه تشکیل شده است.

او گفت: به محض وقوع این حادثه طبیعی، فرماندار، بخشدار و نیرو‌های امدادی جهت بررسی جزئیات ماجرا به محل حادثه اعزام شدند و جزئیات بیشتر به زودی اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بارش باران شدید در شهرستان استهبان منجر به وقوع سیل به دلیل سرریز شدن سد رودبال شد.
خلیل عبدالهی با اعلام این خبر  گفت: بارش باران شدید در شهرستان استهبان حوالی سلطان شهباز، وقوع سیل از سد رودبال را به دنبال داشت

مدیر مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی فارس نیز که خود در محل حادثه حضور دارد از وجود آمار متناقض از تلفات جانی ناشی از این حادثه خبر داد.

محمدجواد مرادیان گفت: به دنبال وقوع این حادثه احتمالا ۶ تن تا کنون جان باخته و ۱۲ نفر مصدوم شده اند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

کرامت شنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

بابا اینها کی اند دیگه.نگاه پژو پارس درحال سیل بردن می‌کنند ومیخندند

حمید جمعه , ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

یا خداااااااااااااااا

آخرین اخبار