چاپ کد خبر: 110599
12 اردیبهشت 1402

کشف جسد ناشناس از چاه ۹۰ متری در ارتفاعات شهرک سعدی شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: جسد فردی ناشناس از چاهی به عمق ۹۰ متر با تلاش آتش نشانان خارج شد.
به گزارش اول فارس ف هادی عیدی پور از عملیات نفس گیر خارج کردن یک فرد ناشناس از چاهی به عمق ۹۵ متر خبر داد و درباره جزییات این عملیات گفت: روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام خبر وجود جسد فردی در داخل چاه، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۲ به همراه فرماندهان ارشد به محل حادثه واقع در بلوار بوستان روبرو باغ دلگشا در ارتفاعات شهرک سعدی اعزام شدند.

عیدی پور با اشاره به نفس گیر بودن این عملیات اظهار کرد: به دنبال اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان ایستگاه ۱۲ در قالب دو تیم عملیاتی به محل اعزام شدند.

جسد کشف شده شیراز 2

این مقام ارشد در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ضمن بیان اینکه آتش نشانان با حضور عوامل انتظامی ضمن ایمن سازی محیط و ایجاد کارگاه با هدف بررسی داخل چاه حدودا ۹۵ متری اقدام به فرود داخل چاه نمودند.

او گفت: تیم‌های آتش نشان پس از یک عملیات فشرده و کار تیمی جسدی که متعلق به یک فرد بدون هویت بود را از داخل چاه خارج کردند.

جسد کشف شده شیراز 1

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، تعداد نیرو‌های عملیاتی ۱۵ نفر بود که بیانگر از عملیات دشوار با توجه به وضعیت جسد در عمق زیاد بود.

عیدی پور عنوان کرد: پیکر بی‌جان این فرد برای انجام اقدامات قانونی به عوامل قضائی و انتظامی تحویل داده شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عباس سه شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

احتمالا بحث … بوده که انداختنش تو چاه ۹۰ متری، چه راه ادم میکشن!! ?

آخرین اخبار