کشف ۱۸۰ کیلو تریاک از یک گودال اطراف دریاچه “هرم”

کشف ۱۸۰ کیلو تریاک از یک گودال اطراف دریاچه “هرم”

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۷۹ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران این فرماندهی خبر داد. به گزارش اول فارس ، سردار “رهام‌بخش حبیبی”  بیان کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان، ماموران انتظامی لارستان با اشرافیت اطلاعاتی از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک خودرو پژو پارس […]

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۷۹ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سردار “رهام‌بخش حبیبی”  بیان کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان، ماموران انتظامی لارستان با اشرافیت اطلاعاتی از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک خودرو پژو پارس در محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

تریاک

وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی و بررسی‌های تخصصی و رصد مسیر‌های احتمالی، مطلع شدند که قاچاقچیان مقداری تریاک را در اطراف دریاچه “هرم” دپو و سریعا از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران سریعا به مکان مورد نظر اعزام و در پاکسازی از آن منطقه (درون یک گودال) موفق شدند ۱۷۹کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد، گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مطالب مرتبط

ناکامی راننده پژو سفید برای انتقال ۲۶۵ کیلو تریاک شیراز

فرار موتورسیکلت سواران مسلح پس از درگیری با مامورین در جاده خاکی داراب

کشف جالب از نیسان آبی که قبل از ایستگاه پلیس پارک بود

نظرات