کشف ۶۲ هزار مواد محترقه در کازرون و شیراز

کشف ۶۲ هزار مواد محترقه در کازرون و شیراز

فرمانده انتظامی “کازرون” از کشف ۲۱ هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد. به گزارش اول فارس ، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان”  در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور به حداقل رساندن حوادث و آسیب های ناشی از انفجار مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با تهیه کنندگان و […]

فرمانده انتظامی “کازرون” از کشف ۲۱ هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان”  در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور به حداقل رساندن حوادث و آسیب های ناشی از انفجار مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با تهیه کنندگان و توزیع کنندگان در کازرون اجرا شد.

وی افزود: در این طرح، با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان، ۲۱ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در بازرسی از راکب یک دستگاه موتورسیکلت و ۲ مغازه در سطح شهر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، به خانواده‌ها و والدین هشدار داد: در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه سوری، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد منفجره، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

فرمانده انتظامی “شیراز” از کشف ۴۱ هزار و ۵۱۷ عدد انواع مواد محترقه قاچاق طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

بر اساس این گزارش ، سرهنگ “فرج شجاعی”  با بیان اینکه تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی، در هیچ شرایطی نمی تواند ما را نسبت به تامین نظم و امنیت شهروندان بی تفاوت کند، بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان “شیراز” در طول اجرای طرح‌های پیشگیرانه قبل از چهارشنبه سوری تا کنون ۴۱ هزار و ۵۱۷ عدد انواع مواد محترقه کشف و ۷ نفر متهم را نیز در این زمینه دستگیر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت برای کنترل و مهار این ویروس از هرگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد، عنوان داشت: با توجه به اینکه مبتلایان ویروس کرونا در بیمارستان‌های سطح شهرستان بستری و در حال درمان می باشند جهت رعایت حال این بیماران، از مردم عزیز خواهشمندیم از حرکات خطر آفرین در شب چهارشنبه آخر سال خودداری کنند.

مطالب مرتبط

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

اطلاعیه محدودیت ترافیکی یکماهه در مسیر غرب به شرق بلوار چمران شیراز

مرگ ۵ نفر بر اثر بیماری هاری در شیراز

نظرات