کنکوریها فریب وعده‌های موسسات انتخاب رشته را نخورند/فعالیت ۶۰ پایگاه انتخاب رشته در فارس

کنکوریها فریب وعده‌های موسسات انتخاب رشته را نخورند/فعالیت ۶۰ پایگاه انتخاب رشته در فارس

 رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش فارس از فعال شدن ۶۰ پایگاه انتخاب رشته کنکور در شیراز و دیگر مناطق آموزشی استان خبر داد و گفت که داوطلبان فریب وعده های برخی موسسات انتخاب رشته را نخورند.

به گزارش اول فارس ، طیبه رحیمی  با بیان اینکه پایگاههای انتخاب رشته آموزش و پرورش همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته از فردا (دوشنبه) هشت صبح به داوطلبان خدمت ارائه می‌کند افزود: پنج پایگاه انتخاب رشته در شیراز و ۵۵ پایگاه نیز در دیگر نقاط استان راه‌اندازی شده و مشاوران تحصیلی متخصص و دوره دیده آموزش و پرورش در این پایگاه‌ها فعالیت می‌کنند.
وی اضافه کرد: ۱۶۵ مشاور در این پایگاه‌ها طی یک یا دو جلسه ۴۵ دقیقه‌ای به داوطلبان مشاوره می‌دهند.

رحیمی ادامه داد: انتخاب رشته در پایگاه‌های آموزش و پرورش تا یکشنبه آینده ادامه دارد و حتی در روزهای تعطیل نیز برقرار است.

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش فارس با دعوت از دانش‌آموزان برای استفاده از ظرفیت پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش، گفت: داوطلبان فریب وعده‌های برخی از موسسات انتخاب رشته را نخورند.
رحیمی اظهار کرد: اینکه برخی مشاوران و موسسات وعده می‌دهند که می‌توانند داوطلبان را با رتبه های بالا در رشته‌ها و دانشگاه‌های برتر بنشانند، اغواگری است.
او با اشاره به جعل کارنامه‌ای غیرصحیح با رتبه و تراز ناهمخوان برای جذب داوطلبان از سوی یکی از موسسات غیرمجاز، گفت: داوطلبان نباید فریب اینگونه تبلیغات ر ا بخورند.
وی اعلام کرد: پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش فارس صبح‌ها از هشت تا ۱۲ و عصرها از ۱۴ تا ۲۰ پذیرای داوطلبان خواهد بود.

مطالب مرتبط

کارنامه و رتبه داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ این هفته منتشر می‌شود

سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم در گروه های آزمایشی کنکور سال ۱۴۰۳

جزئیات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳/ ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری از ۷ فروردین

نظرات