چاپ کد خبر: 89306
18 تیر 1401

کیوان امام‌وردی محکوم به اعدام شد+اتهام امام وردی چه بود؟

وکیل مدافع پنچ نفر از شاکیان خصوصی پرونده کیوان امام وردی خبر داد که این متهم با حکم بدوی دادگاه به “اعدام” محکوم شده است.

ایسنا: وکیل مدافع پنچ نفر از شاکیان خصوصی پرونده کیوان امام وردی خبر داد که این متهم با حکم بدوی دادگاه به “اعدام” محکوم شده است.

شیما قوشه به بیان این که این حکم به وی به عنوان وکیل پنج نفر از شاکیان خصوصی پرونده کیوان امام ابلاغ شده است، افزود: کیوان امام به اتهام فساد فی الارض به اعدام محکوم شده است.

کیوان امام وردی

قوشه همچنین در مورد این حکم و آنچه که پرونده شاکیان این پرونده پی گیری می کردند، گفت: عنوان دقیق شکایت موکلین من زنای به عنف بوده که دادگاه در حکم صادره به مواد مربوط به آن استناد کرده که در بحث جبران خسارت آن را مسکوت گذاشته که حتما به آن اعتراض خواهیم کرد.

تابستان ۱۳۹۹ موجی از افشاگری‌ها در توییتر علیه “کیوان امام‌ وردی” شروع شد که او را به تعرض و تجاوز متهم کرد.

پیش از این شماری از کاربران توییتر با انتشار تصاویری از مکالمات خود با امام وردی، در رسانه‌های اجتماعی، گفته بودند که او آن‌ها را به منزلش دعوت و پس از مست یا بیهوش کردن آنها، اقدام به آزار و تعرض جنسی می‌کرده است.

سرانجام اوایل شهریورماه ۱۳۹۹، حسین رحیمی رییس پلیس تهران، اعلام کرد فردی که به تازگی در توییتر روایت و گزارش‌هایی مبنی بر آزار و تعرض جنسی او به دختران دانشجو منتشر شده بود، بازداشت شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از شاکیان درخواست کرد با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان نزد پلیس برای شکایت از این مرد به پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه کنند.


برخی منابع خبری نوشته اند: او با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال های اخیر ، به تعدادی از دانشجویان این مجموعه ، تجاوز کرده است. در روایات مطرح شده آمده است که کیوان امام وردی از سال ۸۶ به تعرض و تجاوز مشغول بوده ، داستان همه قربانیان تکراریست و شبیه به هم. پسری با چرب زبانی با دختران بسیاری ارتباط برقرار کرده و با برگزاری تورهای گردشگری و ایرانگردی ، آنها را فریب داده ، آنها را به خانه اش دعوت می کرده و پس از مسموم و بیهوش شدن قربانی ، به آن ها تجاوز می کرده است. او گویا برای جمع آوری اطلاعات شخصی قربانیانش با افراد زیادی رابطه صمیمانه برقرار میکرده تا بتواند بعدها با استفاده از همین اطلاعات آنها را وادار به سکوت کند.


چت های کیوان امام وردی با دختران دانشجو

قربانیان کیوان امام وردی چت های او در اینستاگرام و تلگرام را منتشر کرده اند ، برخی نوشته اند که او با عکس و فیلم آنها را تهدید و به ادامه رابطه مجبور می کرده است. روایت ها دردناک و تکان دهنده هستند ، اما سوال اینجاست چه چیزی باعث شده است تا کیوان امام بتواند اینگونه و با خیالی آسوده قربانی بگیرد و به کار خود را سال ها ادامه دهد؟ جواب ساده و کوتاه است : سکوت قربانیان به دلیل نبود امنیت!


تجاوز برای هیجان!

متهم در بازجویی ها مدعی شده که با قربانیانش در فضای مجازی آشنا شده و آن ها با پای خود به خانه اش آمده اند و فقط به خاطر هیجان این کار ها را انجام داده است و هیچ تنفری از زنان نداشته است.

متهم گفت : در تمام موارد سعی داشته که به سوژه هایش علاقه مند نشود. او تنها دل به یک دختر بسته بود که با گذشت یک سال از رابطه شان به دلیل اختلافات معمولی این رابطه پایان یافته بود.


هشتگ #تجاوز چطور شکل گرفت؟

ماجرا از آنجا شروع شد که چند دانش آموز پشت کنکوری از تعرض یک معلم مرد کنکور سخن گفتند. گرچه صحبت این دانش آموزان تکذیب شد و آنها مجبور به حذف توئیت و حتی انتشار نامه عذرخواهی شدند ، اما جرقه روشن شده به این راحتی قابل خاموش شدن نبود. پس از دانش آموزان نوبت دانشجویان بود تا اساتید متجاوز را رسوا کنند. چیزی نگذشته بود که رسوایی کیوان امام وردی پیش آمد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

م یکشنبه , ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۱۵

کثافت روزی ک اعدام میشه لعنت ب روح حرزه اش

به نام شنبه , ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

بی ن…. عقده ای

اکبر کریمی شنبه , ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

اعدام حقش هست

آخرین اخبار