مرگ زن فسایی بر اثر گازگرفتگی ” صحنه سازی ” بود !

مرگ زن فسایی بر اثر گازگرفتگی ” صحنه سازی ” بود !

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان “فسا” از دستگیری مردی میانسال خبر داد که به دلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را به قتل رسانده بود به گزارش گروه حوادث اول فارس ، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فسا چهارشنبه از دستگیری مردی میانسال خبر داد که به دلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را به قتل رسانده بود. سرهنگ […]

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان “فسا” از دستگیری مردی میانسال خبر داد که به دلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را به قتل رسانده بود

به گزارش گروه حوادث اول فارس ، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فسا چهارشنبه از دستگیری مردی میانسال خبر داد که به دلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را به قتل رسانده بود.

سرهنگ محمد رضایی افزود: در پی گزارش مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک زنی میانسال در منزل مسکونی اش در یکی از محله های شهر فسا، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: صحنه فوت در ظاهر نشان از گازگرفتگی متوفی داشت که با بررسی های تخصصی کارآگاهان، احتمال قتل عمد قوت گرفت و با تحقیقات تکمیلی، انگشت اتهام به سوی همسر متوفی که با یکدیگر سابقه درگیری و اختلاف داشتند، نشانه رفت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فسا از اقدامات فنی پلیس جهت شناسایی محل اختفا خبر داد و گفت: افسران پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه “زرجان”، موفق شدند متهم را پس از سه روز در اطراف شهر فسا دستگیر کنند.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه مرد میانسال به قتل همسرش به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرد، افزود: با کسب مهارت های زندگی و سعی در حل و فصل اختلافات با وساطت بستگان معتمد و یا مراجعه به مشاور خانواده، می توان از بروز موارد تاسف بار مشابه جلوگیری کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

مطالب مرتبط

درگیری دو همسایه سر زباله منجر به قتل پیرمرد شد

جزئیات قتل مسلحانه ۲ پسر عمو در روستای « پلنگی » کامفیروز

جزئیات درگیری منجر به قتل یک جوان در پارک «پیرمراد» استهبان

نظرات