گدای پولدار در پاساژ شب طلا بوشهر دستگیر شد

گدای پولدار در پاساژ شب طلا بوشهر دستگیر شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: متکدی غیربومی در یکی از پاساژهای بوشهر به همراه ۶۵ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال وجه نقد دستگیر شد

به گزارش اول فارس ،  امیرحسین احمدپور صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری متکدی غیربومی در پاساژ شب طلا خیابان لیان غربی شهر بوشهر به همراه ۶۵ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال وجه نقد توسط تیم گشت اظهار کرد: فرد یاد شده در یکی از استان‌های همجوار سکونت داشته که تنها برای تکدی گری در بوشهر حاضر می‌شده است.

وی بیان کرد: فرد متکدی بنابر گفته خودش در پنج ساعت تکدی گری توانسته بود ۶۵ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال وجه نقد جمع آوری کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: این فرد پس از دستگیری توسط تیم گشت سازمان با دستور معاون دادستان تحویل مراجع قضایی شده است.

احمدپور ادامه داد: تکدی گری نوعی سواستفاده از احساسات شهروندان است که با سواستفاده از حس نوع دوستی و خونگرمی شهروندان بوشهری رخ می‌دهد.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده در پنج ماه اخیر ۳۶ متکدی از سطح شهر جمع‌آوری و همچنین برای آگاهی‌بخشی به شهروندان، ۳۰ بنر هشداردهنده در سطح شهر روی بیلبورد‌ها و پرتابل‌ها نصب شده است.

احمدپور ادامه داد: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشابه، با ۰۹۱۷۰۷۰۰۲۳۲ شماره تماس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر تماس حاصل کند.

وی افزود: برنامه ریزی شهر بوشهر برای کسب عنوان شهر فاقد متکدی است که تحقق این مهم تنها با همراهی شهروندان وظیفه شناس قابلیت تحقق دارد.

مطالب مرتبط

نظرات