اسکندرپور گزینه بودن برای استانداری فارس را تکذیب کرد

اسکندرپور گزینه بودن برای استانداری فارس را تکذیب کرد

شهردار پیشین شیراز هرگونه تلاش و یا کاندیداتوری برای استانداری فارس را تکذیب کرد و گفت:هر گونه سهم خواهی استانی در حالی که هنوز کابینه دکتر پزشکیان تشکیل نشده خارج از عرف و اخلاق است. به گزارش اول فارس ، مهندس حیدر اسکندر پور در پاسخ به خبرنگار ما  مبنی بر اینکه شایعات فضای مجازی […]

شهردار پیشین شیراز هرگونه تلاش و یا کاندیداتوری برای استانداری فارس را تکذیب کرد و گفت:هر گونه سهم خواهی استانی در حالی که هنوز کابینه دکتر پزشکیان تشکیل نشده خارج از عرف و اخلاق است.

به گزارش اول فارس ، مهندس حیدر اسکندر پور در پاسخ به خبرنگار ما  مبنی بر اینکه شایعات فضای مجازی در رابطه با مطرح شدن نام او برای تصدی  استانداری فارس تا چه اندازه صحت دارد گفت: با احترام به تمام کسانی که فکر می کنند توانایی کمک به دولت دکتر پزشکیان در استان را دارند و با آرزوی موفقیت برای این عزیزان،هرگونه خبر در رابطه با مسئولیت استانداری فارس را با قاطعیت تکذیب می کنم و اساسا این شیوه سهم خواهی در حالی که هنوز کابینه دکتر پزشکیان تشکیل نشده خارج از عرف و اخلاق است و اصلا بی احترامی به قانون و منش اصلاح طلبی و روش دموکراسی است .

مهندس اسکندرپور تاکید کرد : همه کسانی که در ستادهای دکتر پزشکیان تلاش و فعالیت کردند خواستار نهادینه شدن قانون در بدنه دولت با تکیه بر و راستی و صداقت هستند.

شهردار سابق شیراز افزود: صادقانه می گویم اخباری که این روزها در مورد اینجانب مبنی بر قبول مسئولیت هایی که منتشر شده کاملا کذب و اساسا غلط است و با منش و باورهای من بسیار فاصله دارد.

حیدر اسکندرپور گفت: طرح چنین موضوعاتی صرفا جهت ایجاد التهاب کاذب در فضای سیاسی استان می باشد.

مطالب مرتبط

ساعت کاری جدید ادارات استان فارس از شنبه ۶ مرداد/تعطیلی فارس در ۷ مرداد

پالایشگاه شیراز روغن خودرو تولید می کند

پیش‌بینی ۳ هزار و ۵۱۷ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در فارس

نظرات