چاپ       کد خبر: 11803
29 مرداد 1398

گشایش نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در شیراز

بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی و سیزدهمین نمایشگاه مبلمان اداری به همراه نهمین نمایشگاه خانه مدرن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

به گزارش اول فارس از شیراز، سید محمود موسوی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی فارس گفت: در این نمایشگاه ۱۹۰ مشارکت کننده در قالب ۶۰۰ غرفه از سراسر نقاط کشور در فضایی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع به ارائه آخرین و جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

او افزود: صنعت مبلمان در ایران به دلیل درصد بالای ایجاد اشتغال و به کارگیری نیروی کار و همچنین ارزش افزوده قابل توجه از اهمیت بسیار بیشتری نسبت به دیگر صنایع چوبی برخوردار است و در راستای کمک به رونق تولید و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اگر به این صنعت زودبازده توجه ویژه شود علاوه بر اینکه تولیدات داخلی این صنعت قابلیت رقابت در بازار‌های بین المللی و تحقق توسعه صادرات غیرنفتی را دارد می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور نیز شود.

موسوی با اعلام اینکه مشارکت کنندگانی از استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، یزد، هرمزگان، اصفهان و قم در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: ۴۲ درصد از غرفه داران بیست و هفتمین نمایشگاه مبلمان فارس را تولیدکنندگان و فعالان عرصه مبلمان و دکوراسیون استان فارس تشکیل داده‌اند.

او اظهار داشت: این نمایشگاه با حمایت و نظارت مستقیم اتحادیه صنف درودگران و مبلسازان شیراز برگزار میشود و بازدید کنندگان جهت خرید از این نمایشگاه هنگام انعقاد قرارداد فقط ۲۰ درصد مبلغ را پرداخت کرده و مابقی هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش خود به صورت صحیح و سالم پرداخت می‌کنند.

علاقمندان تا روز شنبه ۲ شهریور همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس دیدن کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار