یک زمین خوار در “خرامه” دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان  “خرامه” از کشف زمین خواری ۴ هکتاری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه حوادث اول فارس ، سرهنگ “زمان اله کریمی”  در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت نماینده اداره محیط زیست خرامه مبنی بر یک فقره زمین […]

فرمانده انتظامی شهرستان  “خرامه” از کشف زمین خواری ۴ هکتاری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش گروه حوادث اول فارس ، سرهنگ “زمان اله کریمی”  در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت نماینده اداره محیط زیست خرامه مبنی بر یک فقره زمین خواری به میزان ۴۰ هزار متر واقع در  یکی از روستاهای این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با دستور مقام قضائی و انجام اقدامات انتظامی، ماموران به همراه نمایندگان اداره محیط زیست به محل مورد نظر اعزام و ۴ هکتار زمین تصرف شده را از ید متصرف خارج و به بیت المال بازگرداندند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش زمین‌های بازگردانده شده به بیت المال، ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش اول فارس  ، شهر خرامه  در شهرستان خرامه در استان فارس  در ۷۵ کیلومتری شرق شیراز واقع گردیده است.

مطالب مرتبط

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

واکنش نماینده شیراز به جابجایی مدیران : کسانی که اهل بازی‌های سیاسی هستند نباید سر کار بیایند

درگیری مرگبار اعضای دو طائفه افغانستانی در نیمه شب سیدخندان تهران

نظرات