چاپ کد خبر: 78573
28 اسفند 1400

اجرای حکم اعدام ۳ سوداگر مواد مخدر در شیراز+جزئیات

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: احکام ۳ سوداگر مواد مخدر در شیراز پس از طی شدن کامل مراحل قضایی و رسیدگی به درخواست عفو و تخفیف مجازات آنان صورت گرفته است.
به گزارش اول فارس،  قاسم عسکری فر با اشاره به اجرای حکم ۳ سوداگر مواد مخدر گفت: اجرای این احکام پس از طی شدن کامل کلیه تشریفات قانونی انجام شده است و درخواست عفو آنان به لحاظ میزان و نوع مواد مخدر و سوابق آنان در قاچاق مواد مخدر از سوی کمیسیون عفو رد شده بود.
معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان اینکه محکومان مورد اشاره مقادیر زیادی از انواع مواد مخدر حمل و نگهداری کرده و به مجازات قانونی اعدام محکوم شده بودند بیان کرد: این محکومان دارای سوابق حمل و نگهداری مواد مخدر در سال‌های ۱۳۷۸، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۶ بوده و همین امر یکی از عوامل مشدده در اعمال مجازات از سوی قانونگذار و دلیل رد درخواست عفو و تخفیف مجازات آنان است.
پیش از این و پس از کشف محموله‌های متعدد مواد مخدر در استان فارس رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر مبازره قاطع دستگاه قضایی با قاچاقچیان مواد مخدر از برخورد شدید، قاطع و قانونی با سوداگران مرگ خبر داده بود.
گفتنی است استان فارس به لحاظ همجواری با استان‌های مرزی یکی از مسیر‌های اصلی ترانزیت مواد مخدر است که سال گذشته با هوشیاری پلیس مواد مخدر استان و همچنین نهاد‌های امنیتی ده‌ها باند بزرگ داخلی و بین المللی حمل و توزیع مواد مخدر در استان فارس منهدم شد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار