چاپ کد خبر: 108752
22 فروردین 1402

۵۵۰ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی فارس جابجا شدند

راستیار راهداری فارس
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین جاری حدود ۵۵۰ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جابجا شدند.
به گزارش اول فارس ،  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، علیرضا راستیار افزود: ۳۵۰ دستگاه اتوبوس با انجام ۴۳ هزار و ۲۸۳ سفر در نقاط مختلف درون و برون استانی اقدام به جابجایی مسافران در ایام نوروز کردند.
وی ادامه داد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال در بحث جابجایی مسافر و تعداد سفر به ترتیب ۹ درصد و یک درصد کاهش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس بیان کرد: از مجموع مسافران جابجا شده توسط این ناوگان، ۳۰۳ هزار و ۲۷۲ مسافر در قالب ۲۰ هزار و ۹۵۰ سفر از شهر شیراز به نقاط مختلف درون و برون استان جابجا شده‌اند که تعداد مسافر کاهش چهار درصدی و در بحث تعداد سفرها نیز کاهش هشت درصدی را تجربه می‌کنیم.
راستیار گفت: همچنین طی مدت مذکور سه هزار و ۷۸۴ نفر (راهیان نور) از استان در قالب ۸۶ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافران استان به مناطق عملیاتی اعزام شدند که سهم شیراز از این تعداد ۲ هزار و ۱۱۲ مسافر است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار