چاپ کد خبر: 109629
2 اردیبهشت 1402

فراخوان مسابقه‌ی جهانی طراحی دبی برای «خانه‌ی آینده» با جایزه ۵۰۰ هزار درهمی

فراخوان طراحی دبی برای «خانه‌ی آینده»  دبی یک مسابقه‌ی جهانی برگزار کرده و از طراحان دعوت می‌کند طرح‌های خود را برای یک خانه‌ آینده‌نگرانه که با قیمت بسیار مناسب قابل ساخت باشد و از آزمون گذر زمان سربلند بیرون بیاید ارسال کنند.

مسابقه طراحی دبی برای خانه آینده

به گزارش اول فارس به نقل از وب سایت  houseofthefuture ، معماران و طراحان از سراسر جهان می‌توانند طرح خود را برای شرکت در مسابقه‌ی «خانه‌ی آینده» (House of the Future) بفرستند و تا ۵۰۰ هزار درهم جایزه نقدی برنده شوند.

هیئت داوران این مسابقه به دنبال طرح‌های نوآورانه‌ای است که بتوانند سبک خانه‌های موجود برای شهروندان اماراتی در دبی را از نو تعریف کند. هزینه‌ی ساخت این خانه‌ها نباید از ۱ میلیون درهم فراتر باشد.

فرصت ثبت آثار در این مسابقه به‌صورت آنلاین از ۲۵ اپریل آغاز می‌شود و تا سپتامبر ادامه خواهد داشت.

نام برندگان نیز در مراسمی در ماه نوامبر اعلام خواهد شد و به آن‌ها جوایزی اهدا می‌شود. نفر اول ۵۰۰ هزار درهم، نفر دوم ۲۰۰ هزار درهم و نفر سوم ۱۰۰ هزار درهم دریافت می‌کنند.

آثار این مسابقه با معیارهایی مانند نوآوری، طراحی هوشمند مدرن، توانایی تطبیق با نیازهای خانواده‌های اماراتی، به‌صرفه‌ بودن هزینه و زیست‌پذیری بررسی می‌شوند.

مرکز محمد بن راشد برای نوآور‌ی‌های دولت برای انجام این پروژه با شرکت‌های داخلی و بین‌المللی همکاری خواهد کرد و سازمان مسکن محمد بن راشد نیز طرح‌های برنده را در پروژه‌های آینده‌ی خود به کار خواهد گرفت.

سازمان مسکن همچنین طرح‌های برنده را در وبسایت و در ادارات و مرکز ریاست خود به نمایش خواهد گذاشت و آن‌ها را به شهروندان دبی معرفی خواهد کرد تا بتوانند طرح موردعلاقه‌ی خود را انتخاب کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار