چاپ کد خبر: 113542
14 خرداد 1402

یک منزل مسکونی در فسا پلمپ شد+تصاویر

جانشین انتظامی شهرستان فسا گفت: منزل مسکونی که محل فروش مواد مخدر بود پلمب و ۳ خرده فروش حرفه ای دستگیر شدند.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “محمد رضایی” با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر خرده فروشی مواد مخدر در منزل مسکونی در یکی از محلات فسا، ماموران کلانتری ۱۱شهدا رسیدگی به موضوع و دستگیری خرده فروشان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: علیرغم تلاش متهمان و استفاده از ترفندهای مختلف از جمله تعبیه دریچه ای کوچک روی درب منزل برای نیفتادن به دام قانون، افسران پلیس با اتخاذ تدابیر لازم، ضمن تصویربرداری از زمان ارتکاب جرم، ۴ نفر مشتری را بلافاصله پس از خرید دستگیر کردند.

فسا فروش موادشیشه 1

این مقام انتظامی ادامه داد: در عملیاتی غافلگیرانه ۳ نفر خرده فروش مواد مخدر که سوابق متعدد اوباش گری، درگیری دسته جمعی و سرقت دارند نیز دستگیر شدند.

فسا فروش موادشیشه 2

سرهنگ “رضایی” از تلاش متهمان حین دستگیری جهت امحاء مواد افیونی در فاضلاب گفت و ادامه داد: با تلاش مامورین انتظامی و همکاری تیم عملیاتی آتش نشانی، ۶۸ بسته هروئین و شیشه آماده فروش از درون فاضلاب منزل خارج و مقدار مواد مخدر مکشوفه، ضمیمه پرونده قضائی متهمان شد.

جانشین انتظامی فسا با قدردانی از همکاری اهالی محله برای دستگیری سوداگران مرگ، خاطر نشان کرد: محل فروش مواد افیونی با دستور مرجع قضائی پلمب و متهمان با تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

۱۰ گیاه زینتی که عاشق زندگی در حمام خانه هستند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار